Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308922

 

Besøgte Lizbeth i Aalborg idag efter at have læst de mange gode anmeldelser af hende, og wauw... de passer - hun er fantastisk! 

 

Jeg er ikke super erfaren med gp'er, har ialt besøgt ialt 5 piger over de sidste 3 år, og har haft både gode, dårlige og midt imellem oplevelser, men  Lizbeth er i en klasse for sig, og overgår de andre på flere områder... og så havde vi ikke engang sex denne gang  - superfransk, handjob og 69 blev det til, og det gjorde hun så godt, at der ikke var grund til mere

Men det kan alle de andre gp'er også finde ud af - hvad er så forskellen? 

Hygiejnen er i top! Friske håndklæder,  mini shampoo, tandbørste, mundskyl ligger klar når du kommer

Høflig - hilser pænt når man kommer, kindkys osv.

Konversation - Snakker super godt engelsk (hvilket ofte er en mangelvare) masser af hyggesnak før det turen i "høet" og også mens hun massere

Fræk - cock-teaser helt vildt - gnider / glider frem og tilbage over pikken mens hun masserer bryst og arme. 

Økoblow - er med i prisen. Havde ikke gummi på, på noget tidspunkt, men var selvfølgelig heller ikke oppe i hende denne gang

Billeder - selvfølgelig ligner ingen deres redigerede modelfotos, men hendes profil indeholder også et helt alm hverdagsbillede, og hun er pæn og har en lille lækker krop

Lejlighed  - pæn og ren, fin seng

Betaling - jeg betalte da jeg var ved at tage tøj på til sidst.

Tid -  jeg betalte for 60 min. Og fra jeg kom til jeg gik var der gået 1t og 15 min. Havde ingen fornemmelser af at have travlt 

 

Alt i alt en helt perfekt oplevelse, som virkelig bedst beskrives som en ægte gfe (i modsætning til det alle de andre siger de tilbyder), og jeg er sikker på, at når jeg besøger hende igen... og det gør jeg helt sikkert, vil det kun føles endnu mere ægte

@LizbethPrecious1 thank you for a wonderfull experience, hope to see you soon again

Del dette indlæg


Link til indlæg

Please Lizbeth!

You are solely missed in the Capital here in Denmark.

We know its expensive to rent a room/apartment here, but please reconsider to return in the nearest future. 

1000 kisses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også netop besøgt Lizbeth og kan ikke være mere enig med Newbieoldie.  

Magen til skøn kvinde skal man lede længe efter, selv om jeg heller ikke har besøgt mange GP'er

Men hun giver den bedste ægte GFE oplevelse med masser af kys, ømhed, berøringer og nærhed,  ligesom da man var ung og nyforelsket

At hun så også er let at snakke med og yderst intelligent, gør bare sådan et besøg meget bedre, når det hele ikke kun skal handle om sex

Til ppd, så må jeg bedrøve dig, da vi har hende her i Nordjylland indtil den 18. maj.

Snyd ikke jer selv for et besøg hos denne skønne kvinde -  jeg skal helt sikkert besøge hende igen inden hun forlader Aalborg. 

Redigeret af NP Dok
opsætningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newbieoldie skrev, for 23 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/308922

 

Besøgte Lizbeth i Aalborg idag efter at have læst de mange gode anmeldelser af hende, og wauw... de passer - hun er fantastisk! 

 

Jeg er ikke super erfaren med gp'er, har ialt besøgt ialt 5 piger over de sidste 3 år, og har haft både gode, dårlige og midt imellem oplevelser, men  Lizbeth er i en klasse for sig, og overgår de andre på flere områder... og så havde vi ikke engang sex denne gang  - superfransk, handjob og 69 blev det til, og det gjorde hun så godt, at der ikke var grund til mere

Men det kan alle de andre gp'er også finde ud af - hvad er så forskellen? 

Hygiejnen er i top! Friske håndklæder,  mini shampoo, tandbørste, mundskyl ligger klar når du kommer

Høflig - hilser pænt når man kommer, kindkys osv.

Konversation - Snakker super godt engelsk (hvilket ofte er en mangelvare) masser af hyggesnak før det turen i "høet" og også mens hun massere

Fræk - cock-teaser helt vildt - gnider / glider frem og tilbage over pikken mens hun masserer bryst og arme. 

Økoblow - er med i prisen. Havde ikke gummi på, på noget tidspunkt, men var selvfølgelig heller ikke oppe i hende denne gang

Billeder - selvfølgelig ligner ingen deres redigerede modelfotos, men hendes profil indeholder også et helt alm hverdagsbillede, og hun er pæn og har en lille lækker krop

Lejlighed  - pæn og ren, fin seng

Betaling - jeg betalte da jeg var ved at tage tøj på til sidst.

Tid -  jeg betalte for 60 min. Og fra jeg kom til jeg gik var der gået 1t og 15 min. Havde ingen fornemmelser af at have travlt 

 

Alt i alt en helt perfekt oplevelse, som virkelig bedst beskrives som en ægte gfe (i modsætning til det alle de andre siger de tilbyder), og jeg er sikker på, at når jeg besøger hende igen... og det gør jeg helt sikkert, vil det kun føles endnu mere ægte

@LizbethPrecious1 thank you for a wonderfull experience, hope to see you soon again

Jeg vil tilslutte mig dette på samtlige områder.

Ualmindelig lækker GFE! 

Jeg besøgte hende I Århus for et par uger siden, 1 time.  Det hele spiller bare når man besøger Lizbeth. 

Hvis I ikke har haft fornøjelsen, så se at komme af sted. 

Redigeret af Soldatoinkognito

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers glædet mig meget til at være sammen med hende igår (lørdag). Men vores møde et meget kortvarigt besøg. Efter at have vist en negativ COVID19 test samt være i bad. Fik jeg uforstående at vide, at jeg godt kunne gå igen. uden nogen forklaring hvorfor. Jeg havde ellers en aftalt tid, samt jeg opfyldt alle hendes krav som hun listet op i hendes annonce, så som være etnisk dansker, være over 30 mv. Så jeg kunne på ingen forstå, hvorfor jeg skulle gå igen med det samme . På ingen tidspunkt havde jeg opført mig  upassende eller voldlige overfor hende. Det eneste jeg at vide var bare jeg skulle gå igen, med det samme.

Der er mange der giver 10/10, men i min verden får hun 0/0. Hun er den mest uprofessionel og useriøse gældespige, jeg nogensinde har besøgt i tidens løb.

Det eneste jeg kan sige omkring hende er, at sparet mig fra 1500 kr  samt et gratis bad,...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Any girl in this business at any point should compromise her health and personal safety.
 

Any girl at any point has a right to say no.

Redigeret af LizbethPrecious1
No girl in this business at any point should compromise her health and personal safety. Any girl at any point has a right to say

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mackan

>>> Rene78

Det är ALLTID kvinnan som har rätt att säga nej om hon vill!! Det är inte hur du tycker att du uppförde dig som är viktigt utan hur Lizbeth uppfattade dig!!

Vi är många härinne som vet att Lizbeth är den mest vänliga och hängivna älskarinnan man kan få så tyvärr är det något hos dig som det är fel på, inte hos Lizbeth!

>>> Lizbeth 

You are the number ONE GFE experience and I hope I will have the pleasure to meet you in June:x! Take care and stay safe!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene78 skrev, for 6 timer siden:

Havde ellers glædet mig meget til at være sammen med hende igår (lørdag). Men vores møde et meget kortvarigt besøg. Efter at have vist en negativ COVID19 test samt være i bad. Fik jeg uforstående at vide, at jeg godt kunne gå igen. uden nogen forklaring hvorfor. Jeg havde ellers en aftalt tid, samt jeg opfyldt alle hendes krav som hun listet op i hendes annonce, så som være etnisk dansker, være over 30 mv. Så jeg kunne på ingen forstå, hvorfor jeg skulle gå igen med det samme . På ingen tidspunkt havde jeg opført mig  upassende eller voldlige overfor hende. Det eneste jeg at vide var bare jeg skulle gå igen, med det samme.

Der er mange der giver 10/10, men i min verden får hun 0/0. Hun er den mest uprofessionel og useriøse gældespige, jeg nogensinde har besøgt i tidens løb.

Det eneste jeg kan sige omkring hende er, at sparet mig fra 1500 kr  samt et gratis bad,...

 

Kan det tænkes jeres kemi ikke har været der og hun derfor ikke vil spilde din tid / penge evt? Det kan være træls men du har i det mindste ikke mistet dine 1500 kr som du kunne have endt med ved andre piger.

Jeg kan godt sige rigtig gode ting om Lizbeth og den tid jeg havde med hende

Redigeret af Crossfirevol2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene78 skrev, for 9 timer siden:

Havde ellers glædet mig meget til at være sammen med hende igår (lørdag). Men vores møde et meget kortvarigt besøg. Efter at have vist en negativ COVID19 test samt være i bad. Fik jeg uforstående at vide, at jeg godt kunne gå igen. uden nogen forklaring hvorfor. Jeg havde ellers en aftalt tid, samt jeg opfyldt alle hendes krav som hun listet op i hendes annonce, så som være etnisk dansker, være over 30 mv. Så jeg kunne på ingen forstå, hvorfor jeg skulle gå igen med det samme . På ingen tidspunkt havde jeg opført mig  upassende eller voldlige overfor hende. Det eneste jeg at vide var bare jeg skulle gå igen, med det samme.

Der er mange der giver 10/10, men i min verden får hun 0/0. Hun er den mest uprofessionel og useriøse gældespige, jeg nogensinde har besøgt i tidens løb.

Det eneste jeg kan sige omkring hende er, at sparet mig fra 1500 kr  samt et gratis bad,...

 

Er ked af at sige det, men hun må have haft hendes grunde til at afvise dig. Jeg ser hende som den mest professionelle og seriøse glædespige, jeg nogensinde har besøgt! Hun har virkelig stil og klasse! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, for 13 timer siden:

Kan det tænkes jeres kemi ikke har været der og hun derfor ikke vil spilde din tid / penge evt? Det kan være træls men du har i det mindste ikke mistet dine 1500 kr som du kunne have endt med ved andre piger.

Jeg kan godt sige rigtig gode ting om Lizbeth og den tid jeg havde med hende

Jeg ved ikke om kemien, men hun talte nærmest ikke til mig. Efter badet var det eneste hun spurgte om, hvordan min dag har været og om jeg er syg, så kunne jeg ellers godt gå igen (uden nogen forklaring, hvorfor). Min dag er indtil videre gået fint og nej jeg er ikke syg. Totalt uprofessionelt fra hendes siden, man behandler nemlig ikke sine kunder på en sådan måde, i hverfald ikke i verden,  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest prodye

Besøgte Lizbeth i sidste uge for første gang :) Hun er utroligt sød og behagelig og akten er der bestemt ikke noget at klage over ;) Lizbeth når det skal være stille og roligt . Roxana når det skal være rigtigt vildt . Så behøver man kun de 2 dejlige kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LizbethPrecious1 skrev, for 17 timer siden:

Any girl in this business at any point should compromise her health and personal safety.
 

Any girl at any point has a right to say no.

Ok Lizbeth so tel my. Was I in any violent towards you (Saturday), please tell. I do not want to do you any harm by any time, no I do not want to. And when I tell you I'm not sick, this means I'm not sick.

Yes you have all right to say no, at least you can give a reason why

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene78 skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke om kemien, men hun talte nærmest ikke til mig. Efter badet var det eneste hun spurgte om, hvordan min dag har været og om jeg er syg, så kunne jeg ellers godt gå igen (uden nogen forklaring, hvorfor). Min dag er indtil videre gået fint og nej jeg er ikke syg. Totalt uprofessionelt fra hendes siden, man behandler nemlig ikke sine kunder på en sådan måde, i hverfald ikke i verden,  

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad du svarede til spørgsmålet om hvorvidt du var syg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montgomery skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad du svarede til spørgsmålet om hvorvidt du var syg?

Jeg svarede selvfølgelig nej. Eller i mindste det tror jeg ikke har. For man kan godt have en form for skjult sygdom, som man ikke er klar over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene78 skrev, for 2 timer siden:

Jeg svarede selvfølgelig nej. Eller i mindste det tror jeg ikke har. For man kan godt have en form for skjult sygdom, som man ikke er klar over

Kan det tænkes at dit svar er blevet misforstået?

Jeg tænker bare at I har formentligt kommunikeret på engelsk, hvilket jeg ikke tror er førstesprog for hverken dig eller Lizbeth, så det er ikke utænkeligt at der kan opstå misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne godt tænkt være en misforståelse. Da jeg kom ud til hendes adresse, havde jeg også en meget høj puls. Idet jeg gået hele vejen fra Aalborg banegård til hendes adresse i Aalborg Øst, hvilket er en tur på godt 5,5 km. Desuden havde lidt problemer med log in på coranapas på min mobil, da kom til at taste en forkert pinkode 2, hvilket irriterende mig noget. Derudover kan jeg være lidt nervøs, især over mennesker som ikke har mødt eller kender.

Men det beretter ikke til, at blive afviste på nogen måde, vil jeg mene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo være noget så udefinerbart som en dårlig mavefornemmelse omkring dig, hvilket jeg ville synes var helt ok, uanset hvor lidt berettiget det måtte være. Jeg ville ikke tage det så personligt. Jeg er en stor mand (høj, bred over skuldrene og forholdsvis muskuløs, pænt på den gode side af 0,1 ton...). Jeg kunne sagtens forestille mig en situation hvor en GP blev utryg ved at skulle være alene med mig, specielt hvis der var problemer med at kommunikere. (jeg husker en gang hvor jeg efter akten fortalte en GP at jeg var kommet omkring hende fordi hun havde gode anmeldelser, og at jeg til fulde var enig i dem. Hun var ikke så god til engelsk og var ikke klar over at eroguide eksisterede, så hun troede at jeg havde stået og udspurgt hendes kunder som de forlod hendes lejlighed om hvordan besøget havde været..... Jeg tror jeg fik hende det forklaret, men det var tydeligvis meget grænseoverskridende for hende at der var et forum hvor hendes præstation blev diskuteret og hun var lige så tydeligvis utryg indtil jeg var ude af døren igen)

Hvis pigen er utryg og derfor skal afvise kunden vil hun nok ikke fortælle at man gør hende utryg mens man er i samme rum. Ikke at jeg nogensinde er blevet afvist, men jeg ville ikke tage det ilde op hvis jeg gjorde.

Et besøg hos en GP er altså ikke det samme som et besøg hos en frisør, hvor jeg ville give dig ret i at der bør være ret klare objektive retningslinjer for at afvise en kunde. Ud over den mere intime kontakt, er pigen meget mere udsat hvis hun får en problematisk kunde. Så hvis hun opfanger et advarselssignal bevist/ubevist om at der kunne være problemer med kunden, også selv om det ikke har noget hold i virkeligheden, så er hun nødt til at slå bak.

Det kunne naturligvis også være at hun, som andre har foreslået, vurderede at der var så lidt kemi/fysisk tiltrækning at hun ikke ønskede at have dig som kunde, men taget i betragtning at du kom indenfor og fik et bad osv. i stedet for at blive hurtigt afvist, kombineret med at jeg ikke kan se noget i hendes profil om at hun ikke accepterer overvægtige mænd eller lignende, så lyder det mere for mig som om at der har været et eller andet der har sat hendes alarmklokker i gang undervejs i samtalen.

/undersvend

Del dette indlæg


Link til indlæg

2. Besøg hos Lizbeth! 

I korte træk:

WAOUUOUOUUOW - og så toppede hun lige alt jeg har prøvet gennem mit halvlange liv!!! 

Jeg gav 1500 for en time, og hun gav det der svarer til en kærestes reaktion på at have fået en ny bil, en hundehvalp, chokoladeis i fryseren og betalt opstaldning til hesten i et år. Efter 1 time og 15 minutter og en godt affyret raket, var det mig som blev nødt til at afslutte hyggesnakken, da jeg havde en aftale bagefter. 

Forløbet var stort set som første gang jeg besøgte hende, men intensiteten og kemien var bare på 200% ... 

 

I skal passe på hende brødre - hun er en stjerne! 

 

@LizbethPrecious1 thank you for this absolutly wonderfull time! 

Redigeret af Newbieoldie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg også give min oplevelse med Lizbeth, selvom der er rigeligt med anmeldelser af denne fantastiske GP. Jeg må give alle ret og sige hun er det bedste sex jeg har haft i hele mit lange liv ( 59 år ). Jeg har besøgt hende 3 gange og er blevet næsten forelsket i denne smukke unge kvinde. Første gang jeg var hos hende, var jeg lidt nervøs og straks jeg kom ind ad døren kyssede hun mig, som var jeg savnet. Efter mit bad stod hun og ventede på mig i trusser og bh. Jeg blev ret hurtigt halvstiv, og hun kom hen og kyssede mig så lidenskabeligt at jeg blev hård med det samme. Hun tog min pik ind imellem sine ben, og stod vrikkende med numsen mens hun stadig kyssede mig og det var det mest sexede jeg har oplevet. Nervøsiteten svandt som dug for solen. Resten har så mange før beskrevet og det var lige så fantastisk. Men der hvor hun skiller sig helt ud fra andre, var da jeg kom hos hende 2. gang. Da jeg kom ind i hendes seng, fortalte hun mig, at hun desværre lige var begyndt at menstruere. Hun kunne have aflyst vores møde og jeg ville have forstået 100%, men hun ville alligevel give mig en god oplevelse, så hun gjorde alt, undtaget lige penetration, og hun gjorde det så godt at jeg på ingen måde følte mig snydt, men alligevel ville hun ikke have betaling. Jeg bad om at måtte betale, men hun insisterede på ikke at ville have noget. Jeg var målløs, og sagde jeg ville give ekstra næste gang, og det gjorde jeg selvfølgelig, men føler stadig jeg har fået langt langt mere end jeg har betalt for. 
Hun er virkelig one of a kind, og jeg ber til hun snart kommer til Aalborg igen. Jeg tror desværre hun har ødelagt mig for alle andre GP’er, for hvem vil nogensinde kunne komme i nærheden? Hvis nogen ved det, så giv et tip..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er også det bedste sex jeg har haft. Hun er i en kategori for sig. Kysser fantastisk og hendes naturlige bryster er de mest velskabte i verden. Og så kan man føre en intelligent samtale med hende. Jeg har endnu ikke oplevet en GP der kan matche hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lizbeth er desværre FULDT booket i denne omgang, og tager ikke flere kunder ind inden hun smutter videre. Æv æv æv.......havde lige besluttet mig for at give hende mig i julegave iår.

Men det må blive næste gang.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...