Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

Många intressanta trådar här men finns det någon med erfarenhet av svenska sugarbabies..? Tacksam för all information, gärna besked privat om ni vill det... ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för tipset men så långt har jag själv lyckats komma B) men hade varit trevligt med lite tips just därifrån :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
erfa skrev, for 2 timer siden:

Hej, 

Många intressanta trådar här men finns det någon med erfarenhet av svenska sugarbabies..? Tacksam för all information, gärna besked privat om ni vill det... ^_^

Jeg har desværre ingen praktisk erfaring. På et tidspunkt var jeg ret interesseret i at møde den svenske pige Emma von Linné da hun var på Cassiopeia, så jeg begyndte at følge hendes twitter. Emma er selv high-end private companion og mange af hendes koncepter kan da minde om sugardating (dinnerdate, 2 timers date, 2 timers intimitet til 7000 + rejseomkostninger). Kigger man på hendes twitterprofil foreslås en del andre svenske pigers profiler, både sexarbejdere og sugarbabes.

https://www.emmaeskort.com/

https://twitter.com/EmmaVonLinne

Del dette indlæg


Link til indlæg
erfa skrev, den 6.5.2021 at 10:12:

Hej, 

Många intressanta trådar här men finns det någon med erfarenhet av svenska sugarbabies..? Tacksam för all information, gärna besked privat om ni vill det... ^_^

Jeg har god erfaring med Svenska SB Jeg har kontakt til 3 babes: 18, 19 og 21 år Man skal jo udnytte at den svenske krone er lav ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Jeg har god erfaring med Svenska SB Jeg har kontakt til 3 babes: 18, 19 og 21 år Man skal jo udnytte at den svenske krone er lav ;)

Må man spørge om hvordan du er kommet i kontakt med disse babes...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

har set to , som jeg hentede ved færgen, de kendte hinanden viste det sig, 
det er nogle år siden , og det var helt almindelig sugardate med sex , med begge. 
de tog fordelen ved forskellen i kurs, de fik vist nok 1500 og 2000 
man skal nok lige være opmærksom på at prostitution er forbudt i sverige, så jeg ville aldrig tage chancen og besøge en derovre, selv om vi ikke må lige nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
hh2121 skrev, for 2 timer siden:

har set to , som jeg hentede ved færgen, de kendte hinanden viste det sig, 
det er nogle år siden , og det var helt almindelig sugardate med sex , med begge. 
de tog fordelen ved forskellen i kurs, de fik vist nok 1500 og 2000 
man skal nok lige være opmærksom på at prostitution er forbudt i sverige, så jeg ville aldrig tage chancen og besøge en derovre, selv om vi ikke må lige nu

Vi må godt rejse til Sverige nu, jeg var i Malmø i tirsdags og møde en 3. pige, man skal bare ha en negativ coronatest som er max 72 timer gammel. Da tolderen sprugte hvad jeg skulle i Sverige, svarede jeg bare at jeg skulle til Ystad og til Bornholm. Jeg ved ikke om jeg var blevet lukket ind hvis jeg havde sagt at jeg skulle møde pige......!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Snowman - godt at høre om de svenske forbindelser. Besøgt du pigen(erne) hjemme hos dem selv, eller hvordan fungere det? Man er vel lidt spændt på hvor de bor, og kvarterets beskaffenhed mm. Jeg har selv fået kontakt med en i Malmø, men er lidt luren ved at tage derover, ovenstående taget i betragtning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Hej Snowman - godt at høre om de svenske forbindelser. Besøgt du pigen(erne) hjemme hos dem selv, eller hvordan fungere det? Man er vel lidt spændt på hvor de bor, og kvarterets beskaffenhed mm. Jeg har selv fået kontakt med en i Malmø, men er lidt luren ved at tage derover, ovenstående taget i betragtning. 

 

De to på 18 & 19 boede i et lejligheds kompleks der hedder Rosengård. Den ene har jeg adresse på, men vil ikke blive offentligt gjort herinde. 

De ville begge to gerne komme til København, men ville gå at første møde var hjemme hos dem selv. Hende jeg skulle ha mødtes med i tirsdags som jeg havde fået adressen på, havde nogle problemer med at huske navnet på dørtlf. Det var ikke hendes navn der stod på den. Dette var også medvirkende til at jeg aflyste.

Men Rotte, du skriver bare privat til mig, hvis du har brug flere detaljer.

Best regards Snow

Redigeret af SnowmanDK
min mobil fucker op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...