sn57 743 Skrevet 6. Maj, 2021 Jeg søger en dansk Domina i Aalborg eller i nærheden. (50 km) - dygtig og ved hvad hun gør - har tydeligvis lysten - har et indrettet sm-rum håber nogle kan hjælpe fordi min søgen hidtil har ikke givet resultat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 6. Maj, 2021 sn57 skrev, 1 time siden: Jeg søger en dansk Domina i Aalborg eller i nærheden. (50 km) - dygtig og ved hvad hun gør - har tydeligvis lysten - har et indrettet sm-rum håber nogle kan hjælpe fordi min søgen hidtil har ikke givet resultat Mistress No.1 kommer til Ålborg 18-19 juni 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootlover 13 Skrevet 6. Maj, 2021 Som pite skriver kommer Mistress No1 på besøg i Ålborg og hun er fantastisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 90 Skrevet 6. Maj, 2021 Min faste domina holder til i Randers, ved ikke om det er for langt. Hun hedder domina ginz og vi har en god kemi, som det hele handler om, ville forslå at læse hendes hjemmeside og evt. skriv en mail med ønsker osv. håber du finder den rette. her er hendes hjemmeside https://domina-ginz.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg