Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Er der slet ikke nogen som ved hvor susi er i dag. .Hun er tidligere kendt fra Brylle og Østerbro 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burde skrev, for 7 timer siden:

Hej 

Er der slet ikke nogen som ved hvor susi er i dag. .Hun er tidligere kendt fra Brylle og Østerbro 

God morgen

Du kan fa massage andre steder. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtig. Hun skylder bare mig noget og kan ikke få fat i hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge CVR lukkede hendes virksomhed på Østerbro for 2½ år siden. Så jeg formoder at hun ikke er aktiv længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burde skrev, for 5 timer siden:

Ja det er rigtig. Hun skylder bare mig noget og kan ikke få fat i hende 

Er det massage hun skylder dig? 
Nu er jeg nok kendt både her og der som en sur snerpet gammel mand. Men hvis det ikke har noget med hendes virke som massør at gøre synes jeg ærlig talt du skal holde det fra anmeldelser og efterlysninger.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Er det massage hun skylder dig? 
Nu er jeg nok kendt både her og der som en sur snerpet gammel mand. Men hvis det ikke har noget med hendes virke som massør at gøre synes jeg ærlig talt du skal holde det fra anmeldelser og efterlysninger.
 

Det er bare iorden. Ja hun skylder både massage og andet. 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burde skrev, for 2 timer siden:

Det er bare iorden. Ja hun skylder både massage og andet. 

Ikke for at træde i det, men skylder hun dig noget, vil det nok være bedre at i tager det på egen hånd, men kan selvfølgelig være svært hvis hun er 'forsvundet', føler med dig og håber ikke at det er et alt for stort tab.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, for 1 time siden:

Ikke for at træde i det, men skylder hun dig noget, vil det nok være bedre at i tager det på egen hånd, men kan selvfølgelig være svært hvis hun er 'forsvundet', føler med dig og håber ikke at det er et alt for stort tab.

Takker. Ja hun er forsvundet og er ikke til at stole på. Så derfor tænkte jeg at der er andre som vil hjælpe. I kan ikke stole på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burde skrev, for 14 minutter siden:

Takker. Ja hun er forsvundet og er ikke til at stole på. Så derfor tænkte jeg at der er andre som vil hjælpe. I kan ikke stole på hende 

Det er utrolig dårlig stil at bruge denne portal til personlige ting. At du måske er blevet “narret” af en thai kvinde er dit problem. Denne portal er til anmeldelser af massage besøg og IKKE personlige sager. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...