Hop til indhold

Recommended Posts

Julia er i byen :x:x:x

Julia er en gudinde, en fager mø, et livstykke. Smuk, slank som en mynde, dådyrøjne, fræk, glad, ung, stram, appetitlig, lige til at spise. Hun er på sådan en sært uudgrundelig måde nærmest uskyldig. Kommer lige derfra. Alt var lækkert. Skal derhen igen. Snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har meget høje priser 2200 kr for 1 time ! på højde med  de danske gp. De danske gp betaler vist nok skat!

Redigeret af Gentleman52

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 1 time siden:

Julia er i byen :x:x:x

Julia er en gudinde, en fager mø, et livstykke. Smuk, slank som en mynde, dådyrøjne, fræk, glad, ung, stram, appetitlig, lige til at spise. Hun er på sådan en sært uudgrundelig måde nærmest uskyldig. Kommer lige derfra. Alt var lækkert. Skal derhen igen. Snart. 

Er det en reklame eller anmeldelse ? Der står ikke meget om dit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Krisdane. Du kan tage det lige som du vil. Jeg ved ikke om det er en insinuation, men sandt, det er ikke de grå sider i rapport. Julia har et ocean af gode anmeldelser. Det var en (helt frivillig) opfordring til at besøge hende. Hun er skøn og hendes side siger hvad hun tilbyder. Og det gør hun godt. Og til Gentleman52 er der vel bare at sige at Julia varer længe, koster mange penge. Kvalivare. Hvem der betaler skat er ærlig talt ikke inde over min selektionsmekanisme, synes det er umådelig irrelevant, men du gør da lige hvad du lyster.

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg
krisdane skrev, for 2 timer siden:

Er det en reklame eller anmeldelse ? Der står ikke meget om dit besøg.

Det er indrømmet: @Bobwhite er godt nok ordknap og bestemt ikke overdrevent lang i spyttet, men hans anmeldelse er dog efter (endnu og alt efter det beskrevne) et besøg hos den små Julia.

Og netop det står i skærende kontrast til de papnæser, der uvist af hvilke årsager, men i alle tilfælde uden besøg føler trang til at starte en ny anmeldelse for at meddele, at Mina er kommet tilbage (og det står enhver frit for at gætte på årsagen). Jeg har talt tre "anmeldelser" om MIna, som moderatorerne har flyttet inden for de sidste 48 timer. Måske har der været flere.

Bobwhite har en sikker fornemmelse for dejlige damer, som på mig virker autentisk, og det gør, at jeg foreløbig bare følger med. Selvfølgelig kunne jeg også godt tænke mig lidt mere, men jeg tror på, at det her ikke bare er reklame.

Så alt er sagt med ønsket om mere :)

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 2 timer siden:

Og netop det står i skærende kontrast til de papnæser, der uvist af hvilke årsager, men i alle tilfælde uden besøg føler trang til at starte en ny anmeldelse for at meddele, at Mina er kommet tilbage

Lige der ser jeg ikke den store forskel fra det første i indlæg om “Mina er tilbage”, og dette indlæg. 
I begge tilfælde fortælles der om en skøn pige  (omend nogen herinde føler en vis trang til at skrive 3 afsnit om hvor skøn og dejlig pigen er).
At indlægget om Mina så er fra et tidligere besøg, ændrer vel ikke ved at hun er dejlig, og er en fin serviceinfo til andre nydere af hende. 

Daty ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er en sær dialog det her. Hvad går den ud på? At nogle gamle mænd er fornærmede/sure/vrede/tager anstød af/ikke kan lide/osv. at jeg ikke har skrevet et “og så… og derefter.. hvorefter hun” etc. indlæg??? Og så noget om at danske piger (måske) betaler skat??? Who cares??? Jeg er en ægte bruger, har ingen interesser i noget, får ikke en femøre for det. Jeg skriver en anmeldelse når jeg synes pigen fortjener opmærksomhed, eller hvis det er et dårligt besøg. Hvorfor? For at betale “tilbage” til de anmeldelser jeg selv har besøgt piger på grund af, og fordi det er da meget sjov. Men jeg er sgu ikke noget serviceorgan, leverandør af grå-side-beskrivelser til folket, især ikke dem, der i store træk ikke selv skriver en skid andet end kommentarer til andres anmeldelser (og det gælder ikke alle, men nogen). 
 

Mig bekendt er der ikke nogen regler om saftige beskrivelser og  det er heller ikke det der interesseret mig selv, når jeg læser anmeldelser, det er primært om det er wysiwyg. Hvad en pige som fx Julia gør for mig kommer vel principielt kun hende og jeg ved. Jeg kan bare sige at det er godt. Måske en detalje, når man tager hende bagfra løfter hun numsen opad på den der sindsygt frække måde jeg kun har oplevet med virkelig dejlige og frække piger. 

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 13 minutter siden:

Måske en detalje, når man tager hende bagfra løfter hun numsen opad på den der sindsygt frække måde jeg kun har oplevet med virkelig dejlige og frække piger. 

Se den detalje gør jo hele forskellen!

Nu får jeg pludselig vildt meget lyst til at besøge hende igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...