Hop til indhold
Bamsefyr

Massører intimkrænkes: Klienter vil have sex

Recommended Posts

Det ser ud til at Ekstra Bladet ikke har noget at skrive om så derfor finder de lige på denne artikel.

Jeg oplever da tit at der er nogle thaimassør der tilbyder ekstra. Jeg tror ike de gøre det fordi de syntes det er sjovt men fordi det er en nem måde at tjene ekstra penge.

Der findes naturlig også de seriøse massør som ikke tilbyder den slags.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 033744.ece

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever da tit at der er nogle thaimassør der tilbyder ekstra. Jeg tror ike de gøre det fordi de syntes det er sjovt men fordi det er en nem måde at tjene ekstra penge.

Der findes naturlig også de seriøse massør som ikke tilbyder den slags

Det er nu det sidste, som EB's artikel drejer sig om – og ikke den thaimassage, som vi beskæftiger os med herinde.

Jeg tror afgjort, at det kan være et problem for uddannede og autoriserede massører, at de af og til får kunder, der er vant til thaiklinikerne og tager deres forestillinger med sig herfra.

Ganske som det har været fremme, at mange sygeplejersker under arbejdet har følt deres grænser overtrådt bl.a. fordi deres kitler på et tidspunkt har været for gennemsigtige.

Man bør kunne skelne imellem tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes naturlig også de seriøse massør som ikke tilbyder den slags.

Synes du da der er useriøst at tilbyde anden massage end fysiologisk/thai massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes du da der er useriøst at tilbyde anden massage end fysiologisk/thai massage?

Nu var hans indlæg ikke knyttet i 100% korrekt dansk, så kan vi ikke antage, at det var hans måde at beskrive en massør, der udelukkende tilbyder massage uden "dybere forløsning"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var hans indlæg ikke knyttet i 100% korrekt dansk, så kan vi ikke antage, at det var hans måde at beskrive en massør, der udelukkende tilbyder massage uden "dybere forløsning"?

Det er da en mulighed. Men mon ikke Bamsefyr selv svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en mulighed. Men mon ikke Bamsefyr selv svarer.

Man kan diskuter om det er useriøst at give HJ.

Jeg vil ikke være bedre en andre. Jeg nyder da selv massage uden noget på. Nogle gange er det da rart at kende sine steder hvor de ikke lige rykker i banditen. Der er de steder jeg mener er seriøs. De fleste andre er jo bare lidt olie plaskeri og så et HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...