Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende for en uges tid siden, og der bliver ikke flere for mit vedkommende. Hun er meget ung og også meget sød, men min oplevelse der var meget businesspræget, og det føltes lidt som om man skulle have en omgang nøje afmålt fodmassage. Måske var der bare ikke noget kemi mellem os, men det plejer ikke at være et problem med andre og derfor tænker jeg hun måske bare ikke er helt klar til at give den som elskerinde.

Derudover tror jeg hun havde en infektion den dag, for der lugtede temmelig ilde fra skridtet. Det er sikkert ikke hendes skyld, men hun burde nok ikke tage på arbejde under de omstændigheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarlB skrev, for 1 minut siden:

Jeg besøgte hende for en uges tid siden, og der bliver ikke flere for mit vedkommende. Hun er meget ung og også meget sød, men min oplevelse der var meget businesspræget, og det føltes lidt som om man skulle have en omgang nøje afmålt fodmassage. Måske var der bare ikke noget kemi mellem os, men det plejer ikke at være et problem med andre og derfor tænker jeg hun måske bare ikke er helt klar til at give den som elskerinde.

Derudover tror jeg hun havde en infektion den dag, for der lugtede temmelig ilde fra skridtet. Det er sikkert ikke hendes skyld, men hun burde nok ikke tage på arbejde under de omstændigheder. 

Ok. Det lyder ikke specielt tiltalende. Havde egentlig lavet en aftale med hende, men nu overvejer jeg at droppe den. Er ikke til mekanik og dårlige lugte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy

Hun har også blot skiftet navn, hun er anmeldt tidligere, og har selv besøgt hende, og måtte gå derfra uden at få hvad jeg betalte for, da hun var så stram at man end ikke kunne få pik- hovedet indenfor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, den 5.5.2021 at 19:59:

Hun har også blot skiftet navn, hun er anmeldt tidligere, og har selv besøgt hende, og måtte gå derfra uden at få hvad jeg betalte for, da hun var så stram at man end ikke kunne få pik- hovedet indenfor 

Hvad navn gik hun under før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarlB skrev, den 5.5.2021 at 12:42:

Jeg er meget ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse. Kemi kan man ikke have med alle men en nøje afmålt fodmassage oplevelse, er ikke noget du finder hos mig. Jeg elsker hvad jeg laver, ellers havde jeg ikke været der. 

Derudover, ville jeg aldrig tage på arbejde syg, lugtende eller med infektion.

- Men igen, er ked af du har haft en dårlig oplevelse. 

Camille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Capitan skrev, for 11 timer siden:

Hvad navn gik hun under før?

CphGuy skrev, den 5.5.2021 at 19:59:

Ved ikke helt hvad jeg skal svare til dette opslag. 
Selv om jeg er stram - (hvilket jeg ikke kan se det dårlige i?) har jeg ikke haft problemer med nogen af mine kunder. Spekulere over om du har forvekslet mig med en anden? Jeg aldrig har været anmeldt og navne ændringen er sket af personlige årsager. 

Camille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse. Kemi kan man ikke have med alle men en nøje afmålt fodmassage oplevelse, er ikke noget du finder hos mig. Jeg elsker hvad jeg laver, ellers havde jeg ikke været der. 

Camille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camille Deluxe skrev, for 3 timer siden:

Jeg er meget ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse. Kemi kan man ikke have med alle men en nøje afmålt fodmassage oplevelse, er ikke noget du finder hos mig. Jeg elsker hvad jeg laver, ellers havde jeg ikke været der. 

Camille

Jeg kan ikke helt se det omhandler dig dog. Din profil linker til pussygalores og har et telefonnummer der ikke matcher det i den omtalte annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
Camille Deluxe skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke helt hvad jeg skal svare til dette opslag. 
Selv om jeg er stram - (hvilket jeg ikke kan se det dårlige i?) har jeg ikke haft problemer med nogen af mine kunder. Spekulere over om du har forvekslet mig med en anden? Jeg aldrig har været anmeldt og navne ændringen er sket af personlige årsager. 

Camille

Camille, det er IKKE dig jeg har mødt tidligere, men der er 100% den pige fra annoncen i trådstarten link

Jeg tror, du har forvekslet dig selv, med en anden pige, tjek link, det er da ikke din annonce vi beskriver oplevelser fra?!

Du har en E-Skål, og pigen i annoncen, har små a/b bryster 

Eller??

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, den 7.5.2021 at 15:50:

Camille, det er IKKE dig jeg har mødt tidligere, men der er 100% den pige fra annoncen i trådstarten link

Jeg tror, du har forvekslet dig selv, med en anden pige, tjek link, det er da ikke din annonce vi beskriver oplevelser fra?!

Du har en E-Skål, og pigen i annoncen, har små a/b bryster 

Eller??

Åh thank god! Var bange for der var en misforståelse, jeg har altid tilfredse kunder.. Er glad for jeg er lidt for hurtig på tasterne og at det var min browser der linkede ind på denne tråd. 

camille 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarlB skrev, den 7.5.2021 at 15:20:

Jeg kan ikke helt se det omhandler dig dog. Din profil linker til pussygalores og har et telefonnummer der ikke matcher det i den omtalte annonce.

Det er heldigvis mig der er blevet ledt ind i en forkert tråd. Hav en dejlig aften, Camille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 8.5.2021 at 14:13:

@CarlB og @CphGuy: blow med eller uden gummi? Det står ikke entydigt i annoncen.

Med. Hun sagde at uden var ekstra og at "det står også i annoncen" - som i øvrigt intet nævner om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...