John_Bandit 50 Skrevet 5. Maj, 2021 Hola Hombres, Her kommer en kort anmeldelse af Laura, der leverer en glimrende, smilende og fræk service fra den velkendte rundkørsel på ydre Østerbro. Det var mit første besøg hos hende og foregik dd. tidlig formiddag. Når jeg en sjælden gang i mellem besøger en GP, så er det - 9 ud af 10 gange - for at få en hurtig, blid massage og så ellers bare en dejlig røv i hovedet (69), mens pigen tager sig gavmildt af pikkemanden (UG). Og lige præcis den disciplin leverer Laura flot! Hendes numse er stor og fast, hun er tilpas slank uden at være super skinny... og bonus: Hendes bryster er simpelthen så nice og så er de 100% økologiske, som jeg foretrækker dem. Laura præsenterer sig som Italiener, hvilket jeg dog betvivler.. men who cares, så længe hun er her frivilligt og trives, så er jeg fleksibel på det område. Hvis du er til en kvinde omkring de 30 år med naturlig, lækker krop og behageligt væsen, så er kr. 1000,00 for en halv time af ovenstående anbefalelsesværdigt. ∞∞∞∞ Hun spørger til Covid-test på WhatsApp, men ikke når man ankommer, hvilket er eneste- og ikke helt ubetydelige ønske at efterlade sig. ∞∞∞∞ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kong Christian 24 Skrevet 5. Maj, 2021 Det lyder genialt! Hvor meget må du pille og røre undervejs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John_Bandit 50 Skrevet 5. Maj, 2021 (edited) Kong Christian skrev, for 4 timer siden: Det lyder genialt! Hvor meget må du pille og røre undervejs? Så rigeligt...der var intet brok:) Redigeret 5. Maj, 2021 af John_Bandit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kong Christian 24 Skrevet 5. Maj, 2021 John_Bandit skrev, for 3 minutter siden: Så rigeligt...der var intet brok:) Dejligt! Også ved hendes mis? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John_Bandit 50 Skrevet 5. Maj, 2021 Ja, afsted med dig @Kong Christian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DenSøde Skrevet 1. Juni, 2021 John_Bandit skrev, den 5.5.2021 at 11:50: ∞∞∞∞ Hun spørger til Covid-test på WhatsApp, men ikke når man ankommer, hvilket er eneste- og ikke helt ubetydelige ønske at efterlade sig. ∞∞∞∞ Jeg har været hos hende i dag. Hun viste sit eget Coronapas og bad om at se dokumentation for, at jeg har en negativ test inden vi gik i gang med noget. Det var i det hele taget et fint besøg, så jeg kan godt anbefale at besøge Laura. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John_Bandit 50 Skrevet 15. Juni, 2021 DenSøde skrev, den 1.6.2021 at 13:10: Jeg har været hos hende i dag. Hun viste sit eget Coronapas og bad om at se dokumentation for, at jeg har en negativ test inden vi gik i gang med noget. Det var i det hele taget et fint besøg, så jeg kan godt anbefale at besøge Laura. Perfekt- så læser hun nok anmeldelser:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg