cock4woman_only 214 Skrevet 5. Maj, 2021 Well folks…! lad mig dele en oplevelse med jer…. Cirka et 1/2-3/4 år tilbage var jeg på tour i området hvor Angela (Dybvad) opholdt dig og blev mildt sagt overrasket over stedet udefra, men stemmen jeg havde snakket med var mega Nice - og jeg var på nippen til at køre igen fra stedet… da en sms gik igennem hvor der stod “you out side in Black car?” og besvarede ved at trykke ring op… og fik stemmen retur - sagde jeg ikke synes om hvad jeg så… og hun piv lidt i telefonen for så næst at stå i døren som hun var skabt… det var ren hubba hubba… så tændingsnøgle blev drejet retur. indenfor og heldigvis var det indvendige i langt bedre stand end udefra… fik ordnet det økonomiske og vi havde en full service omgang hvor der kom flere orgasmer og det var lidt vildt… i søndag fik jeg en sms fra et nummer jeg ikke kendte…”hi” og spurgte ind til hvem? Fandt ret hurtigt ud af ved et billede der afslører en tattoo det var hende som var retur - ny testet negativ og alt var tjek… så et møde kom i stand - og det var ikke på nogen måde ringere end første gang… hun har en krop - noget dådyr øjne - bevægelser i kroppen og bar en kontakt hvor hendes orgasmer siger spar-to…. Du er ikke i tvivl - fik et par streger med retur på brystet selv… men uopfordret skrevet hun sms 1/2 time efter at hun ville sige tak for besøg og meddele hun sad med kaffe nu og lukkede efter hendes eneste besøg den dag… fordihendes orgasme hvad været så intens hun ikke kunne mere… det er lidt vildt - piv frækt og lækkert….. hun får mine varmeste anbefalinger og kan du få hende i samme gear er det godt! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 5. Maj, 2021 cock4woman_only skrev, for 2 timer siden: Well folks…! lad mig dele en oplevelse med jer…. Cirka et 1/2-3/4 år tilbage var jeg på tour i området hvor Angela (Dybvad) opholdt dig og blev mildt sagt overrasket over stedet udefra, Ligger det inden for eller udenfor byskiltet? /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 5. Maj, 2021 North skrev, for 13 minutter siden: Ligger det inden for eller udenfor byskiltet? /North @North hmmm er Dybvad større end blinker man med øjet - er man kørt igen? men indenfor vil jeg mene da jeg nu ikke holdt øje med skiltning! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 5. Maj, 2021 cock4woman_only skrev, for 12 minutter siden: @North hmmm er Dybvad større end blinker man med øjet - er man kørt igen? men indenfor vil jeg mene da jeg nu ikke holdt øje med skiltning! Det var nu mest om det var i nærheden af nysgerrige naboer, eller langt ude på landet. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 5. Maj, 2021 (edited) North skrev, for 24 minutter siden: Det var nu mest om det var i nærheden af nysgerrige naboer, eller langt ude på landet. /North Det ligger inde for byskiltet - og trods hegn kan nabo overfor HVIS de er nysgerrig kigge over - når man går på tværs af indkørselen mod den sorte dør! men qua jeg ikke kommer fra område, har det ikke bekymret mig det sted. Men kan sagtens følge dig @North skriv evt. eller ring og få adrs oplyst - Google Maps satelitt View og du kender til stedet lidt for oven… Redigeret 5. Maj, 2021 af cock4woman_only Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 5. Maj, 2021 Er det så hende på billedet? og hvor ligger hendes priser henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 6. Maj, 2021 Trust-me skrev, for 17 timer siden: Er det så hende på billedet? og hvor ligger hendes priser henne? Billederne ? Har nu nok været i Photoshop - fordi jeg mener hendes krop er svær at finde bedre, der er et par goe håndfulde og ikke mindst ægte bryster - med et par “spidser” der kan blive mega stive hvor forarbejdet er udført til hendes likeing! Hun er fitt - og så har hun et ansigt med et sæt dådyr øjne du ikke er i tvivl om stråler når hun er blevet liderlig. - så du går ikke forgæves… pris for full service i 1 time? Rimelig til den høje ende, men hun er det værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 7. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300801 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg