Hop til indhold
Burgos

Regler for beskrivelse af GP'ere

Recommended Posts

Jeg kan ikke finde ud af hvor det står hvad man må skrive om GP. Jeg er træt af at se de der "politibetjente", der skynder sig at klage hvis der er angivet hvilken by en GP er i. Når der ikke er angivet nogen adresse, så er det da ikke noget problem i mine øjne - tværtimod, så ved jeg om det er noget jeg gider at bruge tid på eller ej!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Burgos skrev, for 23 minutter siden:

Jeg kan ikke finde ud af hvor det står hvad man må skrive om GP. Jeg er træt af at se de der "politibetjente", der skynder sig at klage hvis der er angivet hvilken by en GP er i. Når der ikke er angivet nogen adresse, så er det da ikke noget problem i mine øjne - tværtimod, så ved jeg om det er noget jeg gider at bruge tid på eller ej!

Hvis du som min gæst ved, hvilken by jeg bor i har jeg tillid til dig, så kender vi hinanden på et andet plan end “ et enkelt besøg”. 
Men hvad betyder det for oplevelsen, at skrive hvor pigen bor? Vil det glæde dig? Den næste eller pigen?  Hvad hvis pigen bor i et lille lokal samfund? Det handler om anonymitet og det burde respekteres ved ikke, at give personlige oplysninger ud som kan “afsløre” pige i hendes mulige bierhver! Det kan have konsekvenser.
jeg selv, ville blive rasende og føle mig eksponeret.

By eller andet har vel intet med selve oplevelsen eller servicen at gøre?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det letteste er vel at spørge den enkelte GP, om hvad hun synes om det.
Jeg kan se det fra begge perspektiver; den ene er såklart GPens. Det kan ikke være spændende at bo i en meget lille by, som så bliver slået op herinde. Alle kender i forvejen alle.
Omvendt, er det fra læsernes side, en ganske nyttig info, især for dem der kommer med bus eller tog. Det er ikke alle, der har tid eller lyst til at bytte linje 3-4 gange for at komme på GP-besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os lige få specificeret at vi taler om den by kvinden arbejder i, og ikke der hvor hun bor. 
 

By må helt klart være relevant information for hvor man kan besøge kvinden som kunde. Hvorimod hendes bopæl aldrig kan være relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medmindre det er en massageklinik eller en pige der annoncerer offentligt med adressen, så er man af diskretionshensyn nødt til at nøjes med "bydel" hvis det er i Kbh eller blot nærmeste storby. Jeg vil vurdere at "i nærheden af Randers" f.eks. vil være ok for nogle men kan være katastrofalt for andre. Landsdel i resten af landet, bydel i København vil jeg mene må være rigeligt. I dialogen mellem sexarbejderen og gæsten før deres første møde er der naturligvis omtale af lokationen. 
Jeg tvivler på at der ikke er ret mange potentielle nye sexkøbere der vælger en pige fra baseret på en positiv anmeldelse bare fordi området er for bredt defineret.

I denne branche starter og slutter alting med diskretion. 
Fordelen for en af dine "brødre" herinde er forsvindende lille i forhold til ulemper og mulige konsekvenser for sexarbejderen. Det er også individuelt for sexarbejdere hvor "farligt" det er med afsløring eller mistænkeliggørelse. 
Better safe than sorry. Skriv ikke mere i en anmeldelse om lokationen en sexarbejderen/stedet selv annoncerer med offentligt, må være den uskrevne regel - hvis det ikke allerede står et sted præcist formuleret i et regelsæt herinde?

I bedste mening, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Jogge skrev, for 5 minutter siden:

Lad os lige få specificeret at vi taler om den by kvinden arbejder i, og ikke der hvor hun bor. 
 

By må helt klart være relevant information for hvor man kan besøge kvinden som kunde. Hvorimod hendes bopæl aldrig kan være relevant. 

De udenlandske piger, bor der hvor de arbejder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BURGOS skriver “ hvilken by GP er i “  det læser jeg som der hvor hun arbejder og ikke bor. Der er vel altid angivet et bynavn i   annoncerne, altså der hvor hun arbejder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke nævner mere om geografien, end der står i pigens egen annonce, er det vel ikke et problem?
Jeg tænker derimod det er problematisk hvis man skriver hvor en GP bor/arbejder, hvis ikke hun selv nævner det i annoncen?

Vi har vel alle behov for lidt annonymitet ;-) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anmeldelse uden et minimum af lokation kan jeg ikke bruge til noget. Det er altså en væsentlig del af pakken. Det er mig faktisk også uforståeligt at GP’ere uden en eller anden form for lokation i annoncen, overhovedet får henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

En anmeldelse uden et minimum af lokation kan jeg ikke bruge til noget. Det er altså en væsentlig del af pakken. Det er mig faktisk også uforståeligt at GP’ere uden en eller anden form for lokation i annoncen, overhovedet får henvendelser. 

Det er også kun ganske få, af GP der ikke skriver bynavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...