Hop til indhold

Sascha Safira - Seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

Hejsan :D

Är bara tvungen att skriva en ordentligt inlägg om Sascha då den förra spårade ut helt. Låt oss fokusera på denna skönhet och otroligt fina tjej som är värd allt gott i världen :)

Då jag är till nipse piger som är smala och slanka är Sascha en av mina absoluta favoriter. En snyggare mås får man leta efter. Jag vet ärligt talat inte om jag har träffat någon tjej med så perfekt kropp någonsin. Dessutom är hon söt och har väldigt fina ögon...och ett härligt smile :D

När vi träffas så kommer hon alltid in med ett brett leende och ger mig en puss på munnen. Hon frågar hur det är med mig och vad jag kan tänka mig idag. Det brukar bli en halvtimme för jag hade nog inte klarat en timme nu när hon börjat med riktig GFE upplevelse. Hon kommer tillbaks och vi står och kysser varandra tills jag fäller henne ner på bädden och slickar henne. Att slicka hennne gör mig riktigt upphetsad och därefter blir det kanske stående medan hon ligger på ryggen. Det är en syn att se en så vacker tjej som man har så fantastiskt skönt med. Hon har som någon sagt ganska stora bröst för sin kropp, perfekta och äkta. Att avsluta bakifrån är härligt och lätt, speciellt med hennes fina häck. Någon fastare och finare rumpa har då jag inte sett....och jag har sett mycket ;)

Om man ska klaga på något är att hon klippt sig (föredrar långt hår)och jag tycker inte de nya bilderna gör henne förtjänt. Hon ser mycket bättre ut i verkligheten. Hade jag fått bestämma så hade jag bett henne blondera sig med längre hår och tagit nya foton som visar hur petit hon är.

Detta är något dessa fotografer har så himla svårt att fatta...varför ta foton på en petit tjej i grodperspektiv???? Jag ligger väl för faan inte på golvet när jag ser på henne?????

Ta kort på tjejerna i relation till något...tex en stol, en fåtölj eller nåt annat så man kan skapa sig en bild av henne...och män är oftast längre, dvs ska foto tas snett uppfirån :lol:

Ha en skön kväll!

Stedet- 8

Inlevelse - 10

Utseende- 10

Kropp -10

Ta väl hand om henne-Loppan

Skrevet

tak for en rigtig fin anmeldelse efter at den sidste blev lidt afsporet...

Spørgsmål: har hun stadig den orange hårfarve?? må indrømme at jeg synes den slags er MEGA frækt!!

Skrevet
  • Author

tak for en rigtig fin anmeldelse efter at den sidste blev lidt afsporet...

Spørgsmål: har hun stadig den orange hårfarve?? må indrømme at jeg synes den slags er MEGA frækt!!

Det är ju tur att smaken är olika ibland. ;) Det vore ju trist annars.

Ja, senast jag var där hade hon orange farve på håret :)

Loppan

• 2 weeks later...
Skrevet

Hade jag fått bestämma så hade jag bett henne blondera sig med längre hår

Enig. Jeg ville også gerne opleve hende som blondine.

Har oplevet hende da hun havde mørkere hår, og der var hun også rigtig dejlig! Frisk sød tøs med en imponerende krop. Så det er mest for variationens skyld, at jeg drømmer om hende som blondine ;-)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.