Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag haft den mest fantastiske oplevelse med sex-i-bilen :)

Vi mødtes på en afsides p-plads i min bil, hvor jeg sad klar nøgen på bagsædet og varmede op. Ind kom den dejligste kvinde i en stram hvid skjorte - hvilket fremhævede hendes kæmpe store naturlige bryster. Hun har jo ikke billeder på hendes profil, men jeg blev glædeligt overrasket. Efter et hurtigt hej og meget kort snak tog hun min pik i munden og guffede løs - for pokker hvor var det godt... bilen gyngede og hun var helt fantastisk! Når hun engang imellem skulle have en kort pause var det på en naturlig fræk måde, hvor hun enten bad mig spille pik for hende eller hun bare var uartig fræk. Jeg tømte mig i hendes mund og lidt ud over det hele, da det var en stor ladning - kæmpe kompliment til hende for at få mig til at komme hurtigere end jeg selv plejer at kunne. Det var virkelig godt!!!

Jeg glæder mig til næste gang skønne kvinde; kh. ham med pikringen i den sorte peugeut :)

https://annoncelight.dk/showad/305269

Skrevet

Har længe haft lyst til at prøve dette setup af med hende.

dog er det aldrig lykkedes at få kalender og geografi til at passe.

synes det lyder som et frækt setup, så håber at jeg får muligheden snart.

hvis hun så oven i købet er en lækker dame, så er det jo ren win win :-)

Skrevet

Hvor offentligt eller afsides er det? jeg overvejer seriøst en tur med de beretninger folk kommer med, mums!

Redigeret af DenDrilske

Skrevet
  • Author
DenDrilske skrev, for 21 timer siden:

Hvor offentligt eller afsides er det? jeg overvejer seriøst en tur med de beretninger folk kommer med, mums!

De gange jeg har mødt hende, har været forskellige steder. Så hun holder ikke til på faste steder - det er noget man aftaler fra gang til gang.

• 1 month later...
Skrevet
peckker skrev, den 4.5.2021 at 15:32:

Jeg har i dag haft den mest fantastiske oplevelse med sex-i-bilen :)

Vi mødtes på en afsides p-plads i min bil, hvor jeg sad klar nøgen på bagsædet og varmede op. Ind kom den dejligste kvinde i en stram hvid skjorte - hvilket fremhævede hendes kæmpe store naturlige bryster. Hun har jo ikke billeder på hendes profil, men jeg blev glædeligt overrasket. Efter et hurtigt hej og meget kort snak tog hun min pik i munden og guffede løs - for pokker hvor var det godt... bilen gyngede og hun var helt fantastisk! Når hun engang imellem skulle have en kort pause var det på en naturlig fræk måde, hvor hun enten bad mig spille pik for hende eller hun bare var uartig fræk. Jeg tømte mig i hendes mund og lidt ud over det hele, da det var en stor ladning - kæmpe kompliment til hende for at få mig til at komme hurtigere end jeg selv plejer at kunne. Det var virkelig godt!!!

Jeg glæder mig til næste gang skønne kvinde; kh. ham med pikringen i den sorte peugeut :)

https://annoncelight.dk/showad/305269

Hun tømmer mig hver gang hun er i Aalborg. Gode store bryster. Og hun sutter som en drøm. Hun er en gave 

• 11 months later...
Skrevet

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Skrevet
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Du har simpelthen lige genoplivet 6 tråde om hende for at gøre os alle opmærksomme på, at du har sovet i timen :) 

Skrevet

Tak for info 

Skrevet
Lasselas skrev, for 3 minutter siden:

Tak for info 

Det er mig der takker for din info. 

Skrevet

Hvordan er det med hygiejne?
Et par vådservietter, et stykke tyggegummi og lidt deo under armene, og så videre til næste..? :???:

• 7 months later...
Skrevet

Lige et teknisk spørgsmål. Hvad søger i på i AL for at finde hendes profil? Når jeg søger på “sex-i-bilen” kommer hendes profil ikke frem. Lidt underligt

• 2 years later...
Skrevet

Er hun aldrig aktiv mere? Jeg er med på, at hendes veninde er meget aktiv, men hende her tiltaler mig af forsk. grunde mere.

Tak,

NN

Skrevet
  • Author
NN 8000 skrev, den 28.3.2025 at 09:56:

Er hun aldrig aktiv mere? Jeg er med på, at hendes veninde er meget aktiv, men hende her tiltaler mig af forsk. grunde mere.

Tak,

NN

Jeg ved det faktisk ikke - jeg har ikke selv haft tid til at tage på eventyr ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.