Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag haft den mest fantastiske oplevelse med sex-i-bilen :)

Vi mødtes på en afsides p-plads i min bil, hvor jeg sad klar nøgen på bagsædet og varmede op. Ind kom den dejligste kvinde i en stram hvid skjorte - hvilket fremhævede hendes kæmpe store naturlige bryster. Hun har jo ikke billeder på hendes profil, men jeg blev glædeligt overrasket. Efter et hurtigt hej og meget kort snak tog hun min pik i munden og guffede løs - for pokker hvor var det godt... bilen gyngede og hun var helt fantastisk! Når hun engang imellem skulle have en kort pause var det på en naturlig fræk måde, hvor hun enten bad mig spille pik for hende eller hun bare var uartig fræk. Jeg tømte mig i hendes mund og lidt ud over det hele, da det var en stor ladning - kæmpe kompliment til hende for at få mig til at komme hurtigere end jeg selv plejer at kunne. Det var virkelig godt!!!

Jeg glæder mig til næste gang skønne kvinde; kh. ham med pikringen i den sorte peugeut :)

https://annoncelight.dk/showad/305269

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe haft lyst til at prøve dette setup af med hende.

dog er det aldrig lykkedes at få kalender og geografi til at passe.

synes det lyder som et frækt setup, så håber at jeg får muligheden snart.

hvis hun så oven i købet er en lækker dame, så er det jo ren win win :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor offentligt eller afsides er det? jeg overvejer seriøst en tur med de beretninger folk kommer med, mums!

Redigeret af DenDrilske

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenDrilske skrev, for 21 timer siden:

Hvor offentligt eller afsides er det? jeg overvejer seriøst en tur med de beretninger folk kommer med, mums!

De gange jeg har mødt hende, har været forskellige steder. Så hun holder ikke til på faste steder - det er noget man aftaler fra gang til gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peckker skrev, den 4.5.2021 at 15:32:

Jeg har i dag haft den mest fantastiske oplevelse med sex-i-bilen :)

Vi mødtes på en afsides p-plads i min bil, hvor jeg sad klar nøgen på bagsædet og varmede op. Ind kom den dejligste kvinde i en stram hvid skjorte - hvilket fremhævede hendes kæmpe store naturlige bryster. Hun har jo ikke billeder på hendes profil, men jeg blev glædeligt overrasket. Efter et hurtigt hej og meget kort snak tog hun min pik i munden og guffede løs - for pokker hvor var det godt... bilen gyngede og hun var helt fantastisk! Når hun engang imellem skulle have en kort pause var det på en naturlig fræk måde, hvor hun enten bad mig spille pik for hende eller hun bare var uartig fræk. Jeg tømte mig i hendes mund og lidt ud over det hele, da det var en stor ladning - kæmpe kompliment til hende for at få mig til at komme hurtigere end jeg selv plejer at kunne. Det var virkelig godt!!!

Jeg glæder mig til næste gang skønne kvinde; kh. ham med pikringen i den sorte peugeut :)

https://annoncelight.dk/showad/305269

Hun tømmer mig hver gang hun er i Aalborg. Gode store bryster. Og hun sutter som en drøm. Hun er en gave 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Du har simpelthen lige genoplivet 6 tråde om hende for at gøre os alle opmærksomme på, at du har sovet i timen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Lasselas skrev, for 3 minutter siden:

Tak for info 

Det er mig der takker for din info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et teknisk spørgsmål. Hvad søger i på i AL for at finde hendes profil? Når jeg søger på “sex-i-bilen” kommer hendes profil ikke frem. Lidt underligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...