Hop til indhold
Wranglerman

Kiki og Anne Louise - trekant

Recommended Posts

Hey alle

denne oplevelse skete for 2 uger siden.

havde gået med lysten til et frækt mor/tante/søn rollespil længe og derfor var jeg glad for at falde over denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/264939

Specielt Kiki så laber ud....

jeg forhandlede lidt med dem og vi landede på 30 min med rollespil for 1600 kr. 

Ankom til en semi-diskret villa i Vanløse....der var industri i gang lige ved siden af....Stor lidt slidt kælder.

Pigerne - Kiki ca 45----meget pæn krop.----men lidt slidt ansigt....tydligt hun havde været i branchen i maaaaaange år....hendes billeder er flotte...lidt for flotte...men de lyver ikke...de dækker kun over en kvinde der er knapt så sofistikeret som hun vil give udtryk for.

Anne Luise - ca 55 mindst...slidt....ligner en bodega mutter....dybt  ru stemme...klart den mest liderlige af de to dog....

blev tilbudt et bad....og så skulle vi lige aftale setup.....

de var meget effektive....havde trods alt købt 30 min, men fik fornemmelsen at de bare skulle have mig skudt af sted asap....funktionelt...men ikke indlevende....Anne Louise lod mig slikke sig mens jeg fik et bj med gummi på af Kiki.....så sex med Kiki....det var ret godt....stram fisse....

så 69 og hj udløsning...de brugte en dildo for at fremskynde...hvilket er lidt cheasy....

alt i alt....15 min aktiv tid....

de var skam søde nok...men det var lidt en fabrik....

kommer jeg igen....nej...men igen....smag er smag...de er søde og ægte nok

 

Wranglerman

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin og detaljeret anmeldelse ….. dog vil jeg korrigere din beskrivelse af stedet. 
 

“lidt slidt kælder” - det stemmer ikke overens med sandheden. 
Stedet er pænt , rent og istandsat. 3 flotte værelser, toilet og bad. 

Helt klart et af de pæneste privat/diskrete steder jeg har set. 
 

Hilsen 

Emma - en lejer på adressen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wranglerman skrev, den 4.5.2021 at 15:04:

Hey alle

denne oplevelse skete for 2 uger siden.

havde gået med lysten til et frækt mor/tante/søn rollespil længe og derfor var jeg glad for at falde over denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/264939

Specielt Kiki så laber ud....

jeg forhandlede lidt med dem og vi landede på 30 min med rollespil for 1600 kr. 

Ankom til en semi-diskret villa i Vanløse....der var industri i gang lige ved siden af....Stor lidt slidt kælder.

Pigerne - Kiki ca 45----meget pæn krop.----men lidt slidt ansigt....tydligt hun havde været i branchen i maaaaaange år....hendes billeder er flotte...lidt for flotte...men de lyver ikke...de dækker kun over en kvinde der er knapt så sofistikeret som hun vil give udtryk for.

Anne Luise - ca 55 mindst...slidt....ligner en bodega mutter....dybt  ru stemme...klart den mest liderlige af de to dog....

blev tilbudt et bad....og så skulle vi lige aftale setup.....

de var meget effektive....havde trods alt købt 30 min, men fik fornemmelsen at de bare skulle have mig skudt af sted asap....funktionelt...men ikke indlevende....Anne Louise lod mig slikke sig mens jeg fik et bj med gummi på af Kiki.....så sex med Kiki....det var ret godt....stram fisse....

så 69 og hj udløsning...de brugte en dildo for at fremskynde...hvilket er lidt cheasy....

alt i alt....15 min aktiv tid....

de var skam søde nok...men det var lidt en fabrik....

kommer jeg igen....nej...men igen....smag er smag...de er søde og ægte nok

 

Wranglerman

Var det på pussygalores?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...