Hop til indhold

Recommended Posts

T-BoneViborg skrev, for 20 timer siden:

Er der nogle der har været rundt i Viborg inden for de sidste uger?

Har selv været i Vendersgade til massage og FP og Grønnegade til massage og HJ. 
Kunne dog godt tænke mig at høre om der er lidt yngre piger nogle af de andre steder?

Evt. hos Sunit?

https://www.thaimassagenu.dk/klinik/sunit-massage-2/

 

Viborg er kun for de voksne thai’er

den sidste unge thaipige jeg har besøgt var på holstebrovej 151 for ca 3-4år siden

mit bud er Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, 1 time siden:

Viborg er kun for de voksne thai’er

den sidste unge thaipige jeg har besøgt var på holstebrovej 151 for ca 3-4år siden

mit bud er Århus

Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, den 5.5.2021 at 12:41:

Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. 

Jeg skal til Viborg i den nærmeste tid. Håber du (i) opdatere lidt herinde, om jeres nylige oplevelser fra byen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, den 5.5.2021 at 12:41:

Tak. Tror jeg holder mig Orientalsk i Jernbanegade, hvor de begge jo er rigtig søde og giver god massage - og ellers et smut forbi Grønnegade. 

Grønnegade er lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 4 timer siden:

Grønnegade er lukket

Okay?  Besøgte dem for 3-4 uger siden, hvor der var en pige som sagde hun boede i Aalborg. De må lige være lukket så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grønnegade 11 er i gang igen. Stak hovedet ind forleden, da jeg var i Føtex - men indtil videre ikke besøgt. De sagde, at de endnu ikke havde haft tid til at få deres info. på nettet.

Skriv evt. pm for yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 18 timer siden:

Grønnegade 11 er i gang igen. Stak hovedet ind forleden, da jeg var i Føtex - men indtil videre ikke besøgt. De sagde, at de endnu ikke havde haft tid til at få deres info. på nettet.

Skriv evt. pm for yderligere.

Er det med samme mandskab som før? Synes jeg i en anden tråd læste, at det var dem fra Vendersgade der flyttede derhen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til st der er åbent i både Vendersgade og Grønnegade nu, men hvem der er hvor ved jeg ikke begge steder står der bare Wellness på vinduerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...