Hop til indhold
Elprebsi

Amie Aabenraa (tidligere Rødekro/Løgumkloster)

Recommended Posts

Hej alle

Nogen der har besøgt Amie (https://annoncelight.dk/showad/308944) og kan fortælle lidt om deres besøg? Jeg synes hun ser ret lækker ud. Og er der nogen der kan løfte sløret for ca. hvor hun holder til? Den ene dag er det Løgumkloster/Rødekro og nu Aabenraa. Samme region af landet, men det ville være rart at vide lidt mere om det er det ene eller andet. Jeg behøver ikke adresse, men bare sådan et ca. område :)

Jeg har muligvis fundet tidligere anmeldelser af hende fra Nordjylland, men er lidt i tvivl om hun tilbyder fuld pakke eller ej? Overordnet set er anmeldelserne gode, men det er vigtigt for mig at kunne få hele pakken med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en super pige, jeg besøgte hende i Frederikshavn for 14 dage siden,  skrev besked til hende, fik hurtig en aftale på plads, da jeg kom til hende og hun åbnede så jeg en dejlig slank lille thai i badekåbe, men det blev bedre da hun tog badekåbe af et par dejlig store bryster kom frem, mens hun masserer mig hade hun et par lille trusser på, da massagen var slut begyndte hum med at give body to body, jeg måtte gerne lege og slikke hende, men holdt ikke ret lang tid da jeg testede hende dejlige lille revne, men man skal kan lide en slank pige hvis man vil besøge hende, hun snøde ikke med tiden var der nok ca 10 minutter mere end jeg skulle men super god pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt hende og skrevet lidt om det.

AmieAmie

Og jeg er ret sikker på at jeg skal til Åbenrå en af de næste dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...