Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

nu har jeg været ved Tukta ret mange gange, og fik så et tip fra @NoobGPexplorer om at der var startet en ny pige på adr. Så hun skulle da lige prøves.

lad mig starte med at sige at, det er ikke nogen Bee, Dowe eller Tukta, men rigtig sød og serviceminded. Hun har lidt mere fylde end Tukta, men ikke tyk. Smilende og blev hurtigt våd, så det tæller op.

startede med massage hvor jeg bad om soft massage, så fik bare 2 hænder som kørte rundt på kroppen med olie uden noget særligt tryk nogen steder, men det er jo så min egen skyld, så kan ikke udtale mig om hun har forstand på massage. Der var ingen pirring overhovedet under massagen.

så fik jeg blow, det var ok, 69, og sex i forskellige stillinger mens jeg rørte ved hendes klit, det kan hun helt sikkert godt lide, afsluttede på hendes bryster efter lang lang tids knepperi, så det var en dejlig omgang sex.

tukta var der også da jeg kom og kom hen og gav mig et kys og tog mig på pikken, og lavede skuffet ansigt, men lovede hende at jeg nok skulle besøge hende næste gang, så fik lige et kys mere. På vej ud af døren var Tukta stadig fri og faldt mig om halsen og gav mig et stort farvelkys, inden ON også kyssede mig farvel.

dejlig start på dagen, selvom den gamle mand er udmattet nu ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak. Jeg tænkte nok du kom hurtigt ud af busken. 

Jeg glæder mig vildt til jeg skal til byen der igen selvom det bliver tukta der har lovet mig en super tur (det synes jeg nu altid jeg får).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Lyder da ret skønt sådan med farvelkys :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Kosmopolitisk_type skrev, for 14 timer siden:

Lyder da ret skønt sådan med farvelkys :D

Det får jeg nu alle steder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Det får jeg nu alle steder. :)

Skønt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Kosmopolitisk_type skrev, for 23 minutter siden:

Skønt :D

:D:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
Den flittige skrev, den 5.5.2021 at 13:37:

:D:biggrin:

Det er længe siden jeg sidst besøgte en Thai GP,  fik dog ingen farvelkys, men var og er stadigvæk ret grøn på området, så ville nok tro at de var på udkig efter en dansk partner, og lige skulle sende signaler med kys, eller noget :b #OverTænker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Kosmopolitisk_type skrev, for 6 timer siden:

Det er længe siden jeg sidst besøgte en Thai GP,  fik dog ingen farvelkys, men var og er stadigvæk ret grøn på området, så ville nok tro at de var på udkig efter en dansk partner, og lige skulle sende signaler med kys, eller noget :b #OverTænker

Nej, de er kun ude efter at vi kommer igen, de betragter os kun som kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi ON idag til 60 min. massage, eller det vil sige at vi startede med sex, så der var gået 55 min. Da vi var færdige, så igen ingen massage til mig. Ville have besøgt Tukta igen, men hun skulle vaccineres lige på den eneste dag og eneste tidspunkt, hvor jeg kunne komme til Fredericia i denne uge, så ON måtte klare mig.

lad mig med det samme sige, hun gjorde det rigtigt godt, ved ikke om det var for at bevise at hun var lige så god som Tukta, som hun har set mig besøge mange gange.

kys, kys og rigtig mange kys, jeg blev snavet igennem, masser af oral begge veje, og masser af slik på nosser og i røven, og op til 3 fingre i fissen på hende. Hun red mig så lang tid så hendes krop var helt fugtig overalt, men hun sagde også flere gange at hun nød det, især at jeg havde en finger nede på hendes klit imens. Derefter en doggy mens jeg en gang imellem havde en finger inde sammen med min pik i hende. Sluttede af med blow hvor jeg kom i hendes mund.

rigtig dejligt besøg, så nu kunne jeg godt bruge lidt massage ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...