Hop til indhold
manse

Mora Thai massage, Vejle

Recommended Posts

Guest knaldehunden

:shock: småt med erfaringer da det er et nyt sted :) men de fleste thai steder tilbyder de sex så

hvorfor tror du ikke de gør det der ::: hop ud i det og prøv at spørge hos mora det koster ikke en formue :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: småt med erfaringer da det er et nyt sted :) men de fleste thai steder tilbyder de sex så

hvorfor tror du ikke de gør det der ::: hop ud i det og prøv at spørge hos mora det koster ikke en formue :ugeek:

Det er ikke et nyt sted. Bare nyt navn. Samme ejer. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er der nogen, som har fået andet de HJ her?

Har besøgt stedet ca. 6-7 gange med det er aldrig blevet til mere end HJ og lidt røren på hendes lækre røv dog udenpå:-).

Hilsen

Pkl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet i sidste uge og kan ikke klage over behandlingen der manglede bestemt :D ikke noget og priserne var i orden i forhold til ydelserne.

http://www.morathaimassage.dk/, det var hende på forsiden jeg fik massage af sød og snakke med og dejlig krop.

Stedet ligger ikke særlig diskret, men er ikke fra Vejle så det gør ikke mig noget.

pigen 5*

stedet 4*

chance for gentagelse 99%

Vh Kalven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Pkl og Kalven.

Ja, hun ser rigtig dejlig ud, men som der blev skrevet, priserne er i orden i forhold til ydelserne, men til hvilke ydelser og hvilke priser.

Jeg kunne godt tænke mig snart at aflægge hende en visit...

Send evt. en PM. Jeg venter spændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...