Hop til indhold

Nanna milf ved Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Var ved hende for cirka et år siden

hun er mega liderlig hvis man trykker på de rigtig knapper

om jeg kommer igen ja

har bare ikke passet ind når hun var i glejberg 

Skrevet
  • Author

Tak for det 

så må jeg håbe hun har skjorte på med knapper :biggrin:

Så er der da lidt at trykke på 

Skrevet

Jeg har også besøgt Nanna i 2020.

Jeg synes også at Nanna er mega fræk. Hun har en dejlig krop med nogle store bryster. Så jeg synes bestemt hun er en mega fræk milf. 

Der var en rigtig god stemning og stedet er meget diskret, pænt og rent. Hun er sød og venlig. Det er et af de flotteste steder fysisk som jeg har besøgt  - meget luksus.

Jeg husker, at jeg var lidt skuffet over hendes kys. Det er tantekys, og så vil jeg hellere undvære dem, da det i min optik ikke er en kæresteoplevelse. Jeg havde spurgt indtil om hun kyssede, da jeg bestilte tid.

Og endelig så var jeg ude i bilen igen efter 50 minutter og det var også lidt skuffende da jeg havde bestilt en time. Men det tænker jeg ikke var bevidst. Men hvad der kan ske omkring tidsstyrringen ved privat og diskret. En telefondame som banker på er jo heller ikke altid sagen. Jeg tror bare godt jeg gerne ville have haft 10 minutter mere i Nannas selskab. :-)

Skrevet

Jeg vil lige informere at Nanna som er på i start af denne tråd ikke bruger telefondame og kysser ikke 

Jeg ved ikke hvem du har mødt i 2020 Det var ikke Nanna eller smukkenanna1

Skrevet

Så fik jeg formuleret mig kluntet. 
Det var den rigtige Nanna og der var ikke telefondame. Min pointe var netop at tiden måske smuttede da der ikke var en telefondame. Jeg foretrækker da klart privat og diskret. Jeg spurgte ind til kys og fik at vide at det gjorde hun. Men definitionen af kys er meget forskelligt og det er skam helt ok. Det var bare ikke en kæresteoplevelse. Og det er selvfølgelig altid pigen som definerer det i forbindelse med besøg. Kemien var god. 
Jeg var ikke skuffet over besøget. Det var en fræk time. 

• 4 months later...
Skrevet

Nogen der ved om hun er stoppet? Hendes annonce er inaktiv og vil rigtig gerne møde hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.