Hop til indhold
Pite

Noget der ikke stemmer

Recommended Posts

Pite skrev, for 1 minut siden:

image.png.2a1acd5c708653ee3832c2050a9bbc52.png

Jeg må konkludere at ungdommens kilde er fundet!! og så endda i Kolding :) Spørgsmålet er om jeg også taber mig en 4år ved at besøge denne dame?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har svaret. du skal bare lægge de to tal sammen, så har du den rigtige alder. 31+27=58 :rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Jeg må her indrømme at jeg faktisk har gjort noget lignende fordi jeg bare ændrede min alder i min tekst uden ændre den i profil oplysninger:P..

Ej altså.....

Dig !!! Af alle søde mennesker.....?   :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 32 minutter siden:

Ej altså.....

Dig !!! Af alle søde mennesker.....?   :P

Ja det ikke til at tro:P.. Oooog traditionen tror startede jeg da også ud med at være 21 år i 4-5 år:lol:.. Nogen ting skal man bare igennem sådan indvielsesagtigt inden man finder sine egne ben:rolleyes::ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Ligesom en anden GP’er/bruger af EG; hun har været 46 år siden 2016. En kort periode var hun 47 men nu er hun 46 igen :rolleyes: gad godt at min alder stod stille..

enhver kan se på hendes hud at hun er 50 plus;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Ja det ikke til at tro:P.. Oooog traditionen tror startede jeg da også ud med at være 21 år i 4-5 år:lol:.. Nogen ting skal man bare igennem sådan indvielsesagtigt inden man finder sine egne ben:rolleyes::ph34r:.. 

Altid bedre end dem der er 29 år i 10-15 år ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobrofyr skrev, den 4.5.2021 at 14:32:

Ligesom en anden GP’er/bruger af EG; hun har været 46 år siden 2016. En kort periode var hun 47 men nu er hun 46 igen :rolleyes: gad godt at min alder stod stille..

enhver kan se på hendes hud at hun er 50 plus;)

Og jeg tænker med dit skriv vil du gerne fremstå som en rigtig mand, men har en mistanke om at du er en ung knøs under 21. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 33 minutter siden:

Og jeg tænker med dit skriv vil du gerne fremstå som en rigtig mand, men har en mistanke om at du er en ung knøs under 21. ;)

50 plus skulle være de nye 40, fed og færdig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg er ældre end det;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Det ved jeg intet om. Er du nået dertil ;)

Mæj, der går lige 10 år og 3 måneder, ca. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Kan virkelig ikke se det sensationelle i 27 år kontra 31 år. Hvori består den store store  forskel? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Den lille frøken skrev, for 4 timer siden:

Kan virkelig ikke se det sensationelle i 27 år kontra 31 år. Hvori består den store store  forskel? :huh:

Den  store  forskel  er  4 år,  det  ikke er  muligt  at  være både  27 og  31  år  på  samme  tidspunkt.  Dårlig  stil  at  lyve.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Zero skrev, for 14 minutter siden:

Den  store  forskel  er  4 år,  det  ikke er  muligt  at  være både  27 og  31  år  på  samme  tidspunkt.  Dårlig  stil  at  lyve.  

Så det er løgnen der er det sensationelle?? Ikke de 4 år?

Hvis en GP slet ikke må lyve om noget så vil der nok være rigtig mange kunder der går skuffede fra et besøg. For selvfølgelig får alle gp da orgasmer. Og selvfølgelig lyver ingen, når de stønner : " nøj en lækker stor pik du har, du gør mig bare så våd " :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke hun har glemt at opdatere profilen, men har opdateret alderen i teksten? Når det er sagt, så er det af diskretionshensyn ikke klogt at skrive præcis alder, vægt og højde, når man samtidig har vellignende billeder. 

Lav evt en lille øvelse, hvor ofte gætter du andres alder helt præcist? Sjældent..... folk ældes nemlig forskelligt, nogle ser yngre ud, andre ældre end de er.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Liv skrev, den 6.5.2021 at 21:59:

Mon ikke hun har glemt at opdatere profilen, men har opdateret alderen i teksten? Når det er sagt, så er det af diskretionshensyn ikke klogt at skrive præcis alder, vægt og højde, når man samtidig har vellignende billeder. 

Lav evt en lille øvelse, hvor ofte gætter du andres alder helt præcist? Sjældent..... folk ældes nemlig forskelligt, nogle ser yngre ud, andre ældre end de er.

Du  har  fuldstændig  ret  i,  at  folk  ældes  forskelligt og  flere  faktorer  kan  have  indvirkning  på  tidlig ældning. 

Selvfølglig  skal  gp'er  værne  om deres  diskretion, ligesom  flere  kunder  har  brug  for  diskretion.  Det  er  den  bevidste  snyd, som  jeg  ikke er  tilhænger  af (forsøg  på  bondefangeri). 

Du  skjuler  ikke  at  du  er  en  moden  kvinde,  respekt  for  at  du  ikke  skriver  at  du  er  29 i din  annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, den 6.5.2021 at 17:35:

90 pct af mændenes lyver når de kommer hjem til fruen - så vi skal vist ikke tale om at lyve 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Klipklap skrev, 1 time siden:

90 pct af mændenes lyver når de kommer hjem til fruen - så vi skal vist ikke tale om at lyve 

90% er det ikke lidt lavt sat ?

jeg må desværre indrømme at jeg lyver 100% af tiden. 

:D

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...