Hop til indhold
Onslow

Ung pige i Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/59784/pi ... des-oenske

Er der nogen, der har fået hende besøgt?

Talte med hende i telefon, og hun lød godt nok uskyldig og sød.

Virkede meget usikker omkring priser og øvrige forhold, så jeg håber ikke, at et eller andet dumt svin tager røven på hende.

Desværre kom der noget i vejen, så jeg måtte opgive at besøge hende i dag.

Men hun ser godt nok lækker ud på billedet i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke hendes første annonce? Jeg synes ikke at have set den før i hvert fald. Er hun dansk? Jeg har solgt holdt mig lidt tilbage fordi jeg synes det virkede lidt mystisk med de 7.000 på 2 dage. Hvilken pris blev i enige om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, hverken hendes sprog, hudfarve eller annonce tyder på, at hun er af 100 % etnisk dansk oprindelse.

Hun var tydeligt helt på spanden, hvad angår prisdannelsen af den slags ydelser.

Jeg tilbød hende 1.000 for en time med de blide former, hvilket hun syntes, ikke var ret meget, men hun var ikke afvisende.

Generelt en total naiv/uerfaren tilgang til forholdet, f. eks. fik jeg adresse og navn på døren i telefonen, selv om jeg ringede fra hemmeligt nummer.

Jeg advarede hende mod den politik og gav hende tips til, hvordan hun kunne sikre sig lidt bedre.

Derfor min opfordring til ikke at tage røven på hende.

Og jo, det er hendes første annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, men hun kan dansk i et rimeligt omfang? Har dårlige erfaringer med de piger der kun taler engelsk, og der, så snart pengene har skiftet hænder, heller ikke forstår det..

Ja lad os håbe hun lærer af det og ikke gør sig alt for sårbar.

Jeg har selv skrevet til hende for at høre om åbningstider og priser, men har ikke modtaget svar endnu. Har du også noget tillægsinformation om hvornår hun tager imod?

Er det Kolding centrum? Og nej, jeg efterspørger ikke den nøjagtige adresse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun snakker dansk uden nogen nævneværdig accent.

Men hvis du læser hendes annonce, så er skriftsproget jo mildest talt ubehjælpeligt.

Og nej, det er ikke i centrum, men i nordbyen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...