Hop til indhold
Pervy

Alana eller Anastasia

Recommended Posts

Pervy skrev, 1 time siden:

Det er valget! Hvem skal have røven på komedie?

Alana eller Anastasia

Gode råd modtages:)

Alana er lækker trods alle tusserne. Klar anbefaling herfra. Anastasia har delte anmeldelser dog flest gode, har ikke været der, da jeg er en fattigrøv. Håber du får en god endefuld eller omvendt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Pervy skrev, for 11 timer siden:

Det er valget! Hvem skal have røven på komedie?

Alana eller Anastasia

Gode råd modtages:)

Ja godt spørgsmål, men nu har jeg skrevet sammen med Anastasia, hun tager 2000kr, men tilgengæld tilbyder hun og er til alt også at få den analt, både med og uden, men jeg vil være mest tændt på at Alana for den i røven af mig, synes at hun ser vild lækker, fræk og tiltrækkende ud, men rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, den 4.5.2021 at 09:02:

Ja godt spørgsmål, men nu har jeg skrevet sammen med Anastasia, hun tager 2000kr, men tilgengæld tilbyder hun og er til alt også at få den analt, både med og uden, men jeg vil være mest tændt på at Alana for den i røven af mig, synes at hun ser vild lækker, fræk og tiltrækkende ud, men rigtig god fornøjelse.

Er Alana til sex uden kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nye bruger IPolsen copy pastede dette indlæg i en anden tråd lige før, han virker sur.

 

Jeg ser få udvalgte TS jævnligt, både Anastasia og Alana er på den liste for mig, om de har så god kemi med andre som de har med mig tør jeg ikke sige, jeg kunne vågne op ved siden af dem begge og være lykkelig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 43 minutter siden:

Den nye bruger IPolsen copy pastede dette indlæg i en anden tråd lige før, han virker sur.

 

Jeg ser få udvalgte TS jævnligt, både Anastasia og Alana er på den liste for mig, om de har så god kemi med andre som de har med mig tør jeg ikke sige, jeg kunne vågne op ved siden af dem begge og være lykkelig <3

Jeg synes der rigtig mange nyoprettede profiler i øjeblikket som lovpriser/angriber meget bevidst.måske har danskerne har fået stillet deres sult oven på coronanedlukningen og “holdt fri” fra markedet over sommeren.så efterspørgslen er måske dykket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 1 time siden:

Anastasia Penny er ikke noget. Hun tager røven på folk BIG TIME !

"På folk"? Synes du skal lære at tale for dig selv, jeg har ikke aktier i Anastasia, men har kun gode oplevelser og hun er super sød. Jeg skulle sende billeder af det ene og det andet første gang, og det gjorde jeg, hvis man ikke vil levere det kan man jo melde pas, men min oplevelse er at hun taler lige ud af posen og hun har aldrig snydt mig, tvært imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 19 timer siden:

"På folk"? Synes du skal lære at tale for dig selv, jeg har ikke aktier i Anastasia, men har kun gode oplevelser og hun er super sød. Jeg skulle sende billeder af det ene og det andet første gang, og det gjorde jeg, hvis man ikke vil levere det kan man jo melde pas, men min oplevelse er at hun taler lige ud af posen og hun har aldrig snydt mig, tvært imod.

Nu er jeg ikke den eneste hun har taget røven på. Læs andre tråde om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 1 time siden:

Nu er jeg ikke den eneste hun har taget røven på. Læs andre tråde om hende.

Jeg har læst alt og snakket med hende, jeg er ikke enig i at hun tager røven på folk, jeg siger bare jeg synes du skal tale for dig selv og din oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Jeg har læst alt og snakket med hende, jeg er ikke enig i at hun tager røven på folk, jeg siger bare jeg synes du skal tale for dig selv og din oplevelse. 

Alene det at hun har røvrendt 1 er vel nok. Jeg vil IKKE anbefale hende. Og ved du hvad. Jeg har ret til at sige min mening om min dårlige oplevelse. Det kan da godt være at DU har haft en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 47 minutter siden:

Alene det at hun har røvrendt 1 er vel nok. Jeg vil IKKE anbefale hende. Og ved du hvad. Jeg har ret til at sige min mening om min dårlige oplevelse. Det kan da godt være at DU har haft en god oplevelse.

Hov hov, lad lige være med at lægge ord i munden på mig, dette indlæg er jeg helt enig i, du har haft en dårlig oplevelse og du mener hun har røvrendt dig og du har ret til at sige din mening, og jeg har sagt at jeg har haft mange gode oplevelser med hende.

 

Det synes jeg alt sammen er fint og rimeligt at du siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...