Hop til indhold
AGB

Manglende billeder af Toneart/Mook?

Recommended Posts

Det er ikke mange billeder Toneart Mook har lagt op?? :wacko: Hun får mange dejlige, søde GFE anmeldelser så jeg besøger hende gerne på min 'rejse gennem Thailand', nogle kommentarer eller links til hendes udseende? Nu først Ann fra Smile155 på onsdag for at prøve hendes vildskab, så forhåbentlig Mook senere på måneden for en mere mild tur :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AGB skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke mange billeder Toneart Mook har lagt op?? :wacko: Hun får mange dejlige, søde GFE anmeldelser så jeg besøger hende gerne på min 'rejse gennem Thailand', nogle kommentarer eller links til hendes udseende? Nu først Ann fra Smile155 på onsdag for at prøve hendes vildskab, så forhåbentlig Mook senere på måneden for en mere mild tur :wub:

Kan kun give Mook mine varmeste anbefalinger, du bliver ikke skuffet over hverken udseende eller performance. Rigtig lækkerbidsken, god tur rundt i det thailandske, pas på ikke at blive afhængig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Hvis du er en sød, sensuel og god mand får du det dejligt hos Mook! Højrøvet som jeg er, taler jeg af erfaring.

Venlig hilsen,

Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne stå inde for Mook. Du bliver næppe hverken skuffet på udseendet, væremåden eller servicen. Hun er absolut en stjerne i dette univers. Alt er selvfølgelig et spørgsmål om smag, og hun kan sikkert også have en dårlig dag, men det er mit indtryk, at hun har et meget højt bundniveau. Og nu da det er billeder, du spørger efter, så er det i hvert fald ikke et sted, jeg tror, du bliver skuffet. Hun er rigtigt pæn!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...