Hop til indhold
badejernet

Thaimassage vester ballingvej 5, Balling

Recommended Posts

Besøgte stedet i dag, men kan desværre ikke ligge et link op da hun mest annoncere i weekenden.

Ok beliggenhed ude på landet.

Jeg havde bestilt naked massage + hj 700 i en time, det var pigen fra annoncen.

Massagen var tryk og strækken uden olie og spurgte om det ikke var oliemassage, men det var det ikke sagde hun. Efter 40 min på maven, var det vend om og så lige på med hj.

Hun må ikke røres overhovedet under massagen og hj, det koster 100 ekstra. Jeg spurgte hvorfor det så var naked massage, når hun ikke måtte røres? Fordi hun er nøgen under massagen var svaret, hvilket hun var, men det giver ingen mening i min optik. Under hj var det uden pirren, kun gokken af.

Massagen ikke noget at prale af og hj ej heller.

Spar jeres penge, det fåes meget bedre andre steder til de samme penge, med en indlevende og smilende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hende har jeg besøgt da hun var i Århus. 
Jeg syntes hendes massage var rigtig god. Det løste i al fald en del problemer jeg havde i nakke/skuldre. Og egentlig forfriskende at der ikke blev brugt olie, til en afveksling. 

Jeg havde købt hele pakken og hun var dejlig at sexe med. Legede fint med, men jeg var tydeligvis ikke den første diller hun havde fået indenbords. Der var en del rutine. 
Hun var lidt forbeholden i starten, men da vi begyndte at lege steg hendes humør og hun både kyssede og gik med i bad, som på det sted er micromininmaltlille. 
Det er vel et godt år siden jeg besøgte hende, så måske er hun lidt træt af gamet. 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
badejernet skrev, den 3.5.2021 at 13:28:

Besøgte stedet i dag, men kan desværre ikke ligge et link op da hun mest annoncere i weekenden.

Ok beliggenhed ude på landet.

Jeg havde bestilt naked massage + hj 700 i en time, det var pigen fra annoncen.

Massagen var tryk og strækken uden olie og spurgte om det ikke var oliemassage, men det var det ikke sagde hun. Efter 40 min på maven, var det vend om og så lige på med hj.

Hun må ikke røres overhovedet under massagen og hj, det koster 100 ekstra. Jeg spurgte hvorfor det så var naked massage, når hun ikke måtte røres? Fordi hun er nøgen under massagen var svaret, hvilket hun var, men det giver ingen mening i min optik. Under hj var det uden pirren, kun gokken af.

Massagen ikke noget at prale af og hj ej heller.

Spar jeres penge, det fåes meget bedre andre steder til de samme penge, med en indlevende og smilende pige.

Det må da være hende her:

https://annoncelight.dk/showad/319871

TAK for info badejernet :)

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...