Hop til indhold

Næsten altid online, men læser ikke beskeder (Vidsta, Kbh)

Featured Replies

Skrevet

Man kan undres: Hun er der næsten altid, når jeg logger på. Og er "aktiv" (flytter sig i listen, ikke en dem der bare "hænger fast").

Vidsta

Andre der har held med en respons?

Skrevet

Anmeldelse af " Sugerbabes", skal den nok ikke ligge under

Skrevet
Pophair skrev, 1 time siden:

Anmeldelse af " Sugerbabes", skal den nok ikke ligge under

Rapportér det hellere til en mod, så kan de flytte den (har allerede gjort det). TS kan intet gøre for at flytte dette opslag.

Skrevet
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Rapportér det hellere til en mod, så kan de flytte den (har allerede gjort det). TS kan intet gøre for at flytte dette opslag.

Ved jeg, men han kan vel selv kontakte admin

Skrevet
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Man kan undres: Hun er der næsten altid, når jeg logger på. Og er "aktiv" (flytter sig i listen, ikke en dem der bare "hænger fast").

Vidsta

Andre der har held med en respons?

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at pigerne/kvinderne på SD bliver bombaderet med beskeder, talte med en der havde fået over 140 beskeder d. første 24 timer de havde en profil... at hun ikke svare eller læser dine beskder er ikke unormalt, specielt ikke hvis man bare skriver "hej" eller "3k for 1t i min bil" eller ligende.

At hun altid er online betyder bare at hun ikke logger af... det er vel heller ikke så unormalt...

In short: Working as designed.

Skrevet
Pophair skrev, for 1 time siden:

Ved jeg, men han kan vel selv kontakte admin

Kunne være han ikke var klar over, han havde lavet en fejl. Derfor er det blot at rappotere, hvis man ser noget.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 17 minutter siden:

Kunne være han ikke var klar over, han havde lavet en fejl. Derfor er det blot at rappotere, hvis man ser noget.

Det lærer han jo ikke noget af. 

Med 253 indlæg på Ca 2 år, ved han godt hvordan sitet virker

Redigeret af Pophair

Skrevet
  • Author
Tombola22 skrev, for 2 timer siden:

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at pigerne/kvinderne på SD bliver bombaderet med beskeder, talte med en der havde fået over 140 beskeder d. første 24 timer de havde en profil... at hun ikke svare eller læser dine beskder er ikke unormalt, specielt ikke hvis man bare skriver "hej" eller "3k for 1t i min bil" eller ligende.

At hun altid er online betyder bare at hun ikke logger af... det er vel heller ikke så unormalt...

In short: Working as designed.

Du misforstod.

Jeg skrev ikke noget om manglende svar. Men helt ulæste beskeder. Jeg er med på at de får så mange beskeder, at man ikke kan svare på det hele. Og nogen fortjener ikke svar.

Jeg bemærker bare at kvinden er på -næsten- altid, men stadig ikke ÅBNER beskeder.

Iøvrigt - skriver aldrig "hej" eller "3k for 1t i min bil" - eller lignende

Skrevet
Pophair skrev, for 3 timer siden:

Det lærer han jo ikke noget af. 

Med 253 indlæg på Ca 2 år, ved han godt hvordan sitet virker

Det er ikke vores opgave som medlemmer at belærer andre om, hvordan reglerne er. Det er det mods er her for.
Og måske ved han det, og måske ikke. Uanset hvad, kan man stadigvæk begå fejl. Det er menneskeligt siges det.

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 15 timer siden:

Det er ikke vores opgave som medlemmer at belærer andre om, hvordan reglerne er. Det er det mods er her for.
Og måske ved han det, og måske ikke. Uanset hvad, kan man stadigvæk begå fejl. Det er menneskeligt siges det.

Tak for det!

Ja, man kan begå fejl... og rart at du er overbærende.-

Tonen på dette site er ofte det modsatte... rigtig mange tråde er blevet helt afsporede, fordi der er for mange fremme med den store pegefinger. Og hån er desværre en del af tonen.

Skrevet
thedanishdude skrev, for 21 timer siden:

Du misforstod.

Jeg skrev ikke noget om manglende svar. Men helt ulæste beskeder. Jeg er med på at de får så mange beskeder, at man ikke kan svare på det hele. Og nogen fortjener ikke svar.

Jeg bemærker bare at kvinden er på -næsten- altid, men stadig ikke ÅBNER beskeder.

Iøvrigt - skriver aldrig "hej" eller "3k for 1t i min bil" - eller lignende

Har du billede på? måske hun ikke læser dine beskedder fordi du ikke har billede?

Skrevet
  • Author
Banditos skrev, for 20 timer siden:

Har du billede på? måske hun ikke læser dine beskedder fordi du ikke har billede?

Hun har faktisk svaret og vi har været i dialog. Men hun var godt nok længe om det.

Skrevet
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

Hun har faktisk svaret og vi har været i dialog. Men hun var godt nok længe om det.

Fedt! Fortæl endelig hvis du får en aftale i stand :)

Skrevet
  • Author
Banditos skrev, for 17 timer siden:

Fedt! Fortæl endelig hvis du får en aftale i stand :)

Tror at det er nemt at få en aftale. Men hun har ikke stedet.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.