Hop til indhold
thedanishdude

Næsten altid online, men læser ikke beskeder (Vidsta, Kbh)

Recommended Posts

Guest Pophair

Anmeldelse af " Sugerbabes", skal den nok ikke ligge under

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Anmeldelse af " Sugerbabes", skal den nok ikke ligge under

Rapportér det hellere til en mod, så kan de flytte den (har allerede gjort det). TS kan intet gøre for at flytte dette opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Rapportér det hellere til en mod, så kan de flytte den (har allerede gjort det). TS kan intet gøre for at flytte dette opslag.

Ved jeg, men han kan vel selv kontakte admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Man kan undres: Hun er der næsten altid, når jeg logger på. Og er "aktiv" (flytter sig i listen, ikke en dem der bare "hænger fast").

Vidsta

Andre der har held med en respons?

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at pigerne/kvinderne på SD bliver bombaderet med beskeder, talte med en der havde fået over 140 beskeder d. første 24 timer de havde en profil... at hun ikke svare eller læser dine beskder er ikke unormalt, specielt ikke hvis man bare skriver "hej" eller "3k for 1t i min bil" eller ligende.

At hun altid er online betyder bare at hun ikke logger af... det er vel heller ikke så unormalt...

In short: Working as designed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Ved jeg, men han kan vel selv kontakte admin

Kunne være han ikke var klar over, han havde lavet en fejl. Derfor er det blot at rappotere, hvis man ser noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Landsbytossen skrev, for 17 minutter siden:

Kunne være han ikke var klar over, han havde lavet en fejl. Derfor er det blot at rappotere, hvis man ser noget.

Det lærer han jo ikke noget af. 

Med 253 indlæg på Ca 2 år, ved han godt hvordan sitet virker

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 2 timer siden:

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at pigerne/kvinderne på SD bliver bombaderet med beskeder, talte med en der havde fået over 140 beskeder d. første 24 timer de havde en profil... at hun ikke svare eller læser dine beskder er ikke unormalt, specielt ikke hvis man bare skriver "hej" eller "3k for 1t i min bil" eller ligende.

At hun altid er online betyder bare at hun ikke logger af... det er vel heller ikke så unormalt...

In short: Working as designed.

Du misforstod.

 

Jeg skrev ikke noget om manglende svar. Men helt ulæste beskeder. Jeg er med på at de får så mange beskeder, at man ikke kan svare på det hele. Og nogen fortjener ikke svar.

Jeg bemærker bare at kvinden er på -næsten- altid, men stadig ikke ÅBNER beskeder.

Iøvrigt - skriver aldrig "hej" eller "3k for 1t i min bil" - eller lignende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 timer siden:

Det lærer han jo ikke noget af. 

Med 253 indlæg på Ca 2 år, ved han godt hvordan sitet virker

Det er ikke vores opgave som medlemmer at belærer andre om, hvordan reglerne er. Det er det mods er her for.
Og måske ved han det, og måske ikke. Uanset hvad, kan man stadigvæk begå fejl. Det er menneskeligt siges det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 15 timer siden:

Det er ikke vores opgave som medlemmer at belærer andre om, hvordan reglerne er. Det er det mods er her for.
Og måske ved han det, og måske ikke. Uanset hvad, kan man stadigvæk begå fejl. Det er menneskeligt siges det.

Tak for det!

Ja, man kan begå fejl... og rart at du er overbærende.-

Tonen på dette site er ofte det modsatte... rigtig mange tråde er blevet helt afsporede, fordi der er for mange fremme med den store pegefinger. Og hån er desværre en del af tonen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 21 timer siden:

Du misforstod.

 

Jeg skrev ikke noget om manglende svar. Men helt ulæste beskeder. Jeg er med på at de får så mange beskeder, at man ikke kan svare på det hele. Og nogen fortjener ikke svar.

Jeg bemærker bare at kvinden er på -næsten- altid, men stadig ikke ÅBNER beskeder.

Iøvrigt - skriver aldrig "hej" eller "3k for 1t i min bil" - eller lignende

Har du billede på? måske hun ikke læser dine beskedder fordi du ikke har billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditos skrev, for 20 timer siden:

Har du billede på? måske hun ikke læser dine beskedder fordi du ikke har billede?

Hun har faktisk svaret og vi har været i dialog. Men hun var godt nok længe om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

Hun har faktisk svaret og vi har været i dialog. Men hun var godt nok længe om det.

Fedt! Fortæl endelig hvis du får en aftale i stand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...