Hop til indhold
MrP

Den første gang

Recommended Posts

Hej folkens . 

Jeg er på udebane hvad angår GP'ere, men har besluttet mig for at nu skal jeg prøve en for første gang. 

Aalborg området. 

Etnicitet er ligegyldig

Alder mellem 20 - 35 

Jeg er tænker at starte med bj, hj og måske rimming (ikke krav) 

Har i et godt bud på hvem der kunne være en god første gangs oplevelse? :).

God som i service minded og value for money

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrP skrev, for 1 time siden:

Hej folkens . 

Jeg er på udebane hvad angår GP'ere, men har besluttet mig for at nu skal jeg prøve en for første gang. 

Aalborg området. 

Etnicitet er ligegyldig

Alder mellem 20 - 35 

Jeg er tænker at starte med bj, hj og måske rimming (ikke krav) 

Har i et godt bud på hvem der kunne være en god første gangs oplevelse? :).

God som i service minded og value for money

Hej

Velkommen til denne verden - kunne fristes til at sige - lad være - det kan nemt ende med afhængighed, jeg besøger selv gp 3-4 gange om måneden, dog ikke så meget nu pga. corona, men glæder mig til der bliver mere frit....

Nå, nu til dit spørgsmål - det er svært at henvise,  som du også kan læse her, er det meget svingende med service hos de forskellige gp - og hvad den enkelte gæst forventer af service....

Hvis jeg er dig, vil jeg tage kontakt til hende der tænder dig - besøge hende, hvis det viser sig det ikke er den kvinde på billedet, og du bliver skuffet i døren - eller du føler i ikke har kemi - når i aftaler hvad der skal ske - SÅ GÅ - og find en anden

Bliver du alligevel skuffet - så smil - og prøv igen, tænk på, de piger gør det for penge - nogle er gode til at servicerer, andre lidt kolde - men der er mange goe imellem - forvent ikke hun bliver forelsket i dig - fordi du giver hende x antal penge 

pøj pøj - glæder mig til at læse om din først tur - byd ind her med din oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...