MrP 17 Skrevet 3. Maj, 2021 Hej folkens . Jeg er på udebane hvad angår GP'ere, men har besluttet mig for at nu skal jeg prøve en for første gang. Aalborg området. Etnicitet er ligegyldig Alder mellem 20 - 35 Jeg er tænker at starte med bj, hj og måske rimming (ikke krav) Har i et godt bud på hvem der kunne være en god første gangs oplevelse? :). God som i service minded og value for money Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 3. Maj, 2021 MrP skrev, for 1 time siden: Hej folkens . Jeg er på udebane hvad angår GP'ere, men har besluttet mig for at nu skal jeg prøve en for første gang. Aalborg området. Etnicitet er ligegyldig Alder mellem 20 - 35 Jeg er tænker at starte med bj, hj og måske rimming (ikke krav) Har i et godt bud på hvem der kunne være en god første gangs oplevelse? :). God som i service minded og value for money Hej Velkommen til denne verden - kunne fristes til at sige - lad være - det kan nemt ende med afhængighed, jeg besøger selv gp 3-4 gange om måneden, dog ikke så meget nu pga. corona, men glæder mig til der bliver mere frit.... Nå, nu til dit spørgsmål - det er svært at henvise, som du også kan læse her, er det meget svingende med service hos de forskellige gp - og hvad den enkelte gæst forventer af service.... Hvis jeg er dig, vil jeg tage kontakt til hende der tænder dig - besøge hende, hvis det viser sig det ikke er den kvinde på billedet, og du bliver skuffet i døren - eller du føler i ikke har kemi - når i aftaler hvad der skal ske - SÅ GÅ - og find en anden Bliver du alligevel skuffet - så smil - og prøv igen, tænk på, de piger gør det for penge - nogle er gode til at servicerer, andre lidt kolde - men der er mange goe imellem - forvent ikke hun bliver forelsket i dig - fordi du giver hende x antal penge pøj pøj - glæder mig til at læse om din først tur - byd ind her med din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest prodye Skrevet 4. Maj, 2021 Kommer lige fra Lizbeth i Aalborg Hun er en engel og meget nærværende . Utroligt flot pige Der kan du helt sikkert tage hen og føle dig i gode hænder. https://annoncelight.dk/showad/308922 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg