Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg besøgte brianna i aalborg for ca. 1 uge siden, og det var ikke en god oplevelse. Kommunikationen var god nok på sms, men da jeg kom til adressen, hvor der sker meget i området, kunne hun ikke finde ud af at lukke mig ind via dørtlf. der gik vel en små 8 min. burde være gået, men var oplagt til narrestreger ;-) det endte faktisk med at en bosidende i bygningen lukkede mig ind. Kom ind og ringede på, og hun lukkede op, billederne er gode nok af hende, men det er først når du er mega tæt på hende at brysterne er kun en gang plastik og ikke dem der er lavet af en kirug, men som plastik som en vandflaske, ikke særligt behageligt, de aftaler vi havde lavet via sms holdt ikke stik, ingen gensidig sut, at jeg ikke kneppede hende, det ønskede hun ikke åbenbart. Så ville ikke anbefale hende/ham

https://annoncelight.dk/showad/311412

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig at se skal den slags meldes til forbrugerombudsmanden eller politiet. Det er falsk varebetegnelse på grænsen til bedrageri. Syntes det er sørgeligt at så mange bliver snydt, det er jo ikke småpenge der betales for disse ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...