Hop til indhold

Recommended Posts

Mr1time skrev, for 10 timer siden:

Hej

syntes den nye annonce fra Anna lyder spændende. Jeg har dog aldrig besøgt hende eller adr. før.

da hun ikke har billeder i annoncen, ville det være fedt hvis en kunne give en beskrivelse af Anna.

https://annoncelight.dk/showad/295699
 

på forhånd tak

Hejsa,  Jeg har besøgt Anna mange gange det bliver nok 30 +  gange over de sidst 12 - 14 år , ja tiden går :) .  hun er en af de bedst thai piger jeg har besøgt , du får super massage ,hun er kanon god til BtoB delen , og så kan hun sagtens tændes så man ikke er i tvivl om at hun kan lide det .  Så hvis man bestiller fuld pakke får man rigtig meget for pengene .  Hun er jo ikke 20 år mere , men hun har en flot slank krop .   Stedet er desværre noget slidt , men renligheden hos pigerne er i top og der er altid rene lagner og håndklæder ,  så tag endelig og besøg hende .   God fornøjelse :P.

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 7 timer siden:

Hejsa,  Jeg har besøgt Anna mange gange det bliver nok 30 +  gange over de sidst 12 - 14 år , ja tiden går :) .  hun er en af de bedst thai piger jeg har besøgt , du får super massage ,hun er kanon god til BtoB delen , og så kan hun sagtens tændes så man ikke er i tvivl om at hun kan lide det .  Så hvis man bestiller fuld pakke får man rigtig meget for pengene .  Hun er jo ikke 20 år mere , men hun har en flot slank krop .   Stedet er desværre noget slidt , men renligheden hos pigerne er i top og der er altid rene lagner og håndklæder ,  så tag endelig og besøg hende .   God fornøjelse :P.

Mange tak for det uddybende svar, jeg må prøve en tur forbi hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...