Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle erfaringer . Hun er nem at lave aftale med og tit on-line . Er dog helt fint for mig hvis hun levere varen . 

Her

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 35 minutter siden:

Nogle erfaringer . Hun er nem at lave aftale med og tit on-line . Er dog helt fint for mig hvis hun levere varen . 

Her

 

EPO

Nej ingen erfaring. Men hører gerne fra andre. Har du rigtig aftale eller kemidate?
Har en kemi date i morgen, nu ser vi

 

Redigeret af Power-man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aftalt alt med hende . Bare ikke tidspunkt og virker lidt svært . Er det hende der vil kemi date ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 32 minutter siden:

Har aftalt alt med hende . Bare ikke tidspunkt og virker lidt svært . Er det hende der vil kemi date ? 

Aftalt alt med hende? pb mig detaljer ;). Kemidate er altid noget jeg gør, så det var mit forslag til første møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Power-man skrev, for 11 timer siden:

Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende :rolleyes:

sendte du ansigtsbillede inden i mødtes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 21 minutter siden:

sendte du ansigtsbillede inden i mødtes?

Jeg har ansigts billeder på min SD profil. Så det åbnede jeg bare. Men tror ikke hun er værd at planlægge noget med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Power-man skrev, for 20 timer siden:

Ikke her. Havde kemimøde, og hun virkede sådan set ret sød. Men droppede at mødes med hende, da det virkede til, at hun ikke overholder aftaler. Men giv det et skud, og vend endelig tilbage, hvis det lykkedes at mødes med hende :rolleyes:

hun mødte op men du mente ikke hun ville overholde aftaler  ?? 

Redigeret af hh2121

Del dette indlæg


Link til indlæg
hh2121 skrev, Lige nu:

hun mødte op men du mente ikke hun ville møde op ?? 

Hun mødte op til kemimøde. Men havde hørt fra andre, at hun ikke mødte op til deres rigtige møder. Derfor gad jeg ikke spille min tid på, at aftale noget rigtig med hende. Men som jeg skrev tidligere, så prøv at se om i kan lave en aftale. Du skal nok bare ha i baghovedet, at der er en stor risiko for, at hun ikke møder op. Så måske ha en fallback plan :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...