Guest Grydeskeen Skrevet 2. Maj, 2021 Lidt skørt, men er nød til at få det ud. Jeg er bare så glad, lykkelig, opløftet og lidt ude af kroppen idag. havde i går en fantastisk aftale med @Tantra , Magnolie, og fik en oplevelse med flere timers Tantra. Det er bare ubeskriveligt (prøver måske sener), men har bare en helt vild følelse i hele kroppen idag, jeg ved godt hvordan jeg “udløser” denne følelse, men er meget i tvivl, vil gerne beholde den og på samme tid gerne udløse den. Fatter ikke man kan være så meget ovenpå, det bliver en god dag idag, og håber alle får en ligeså. Hvordan har du det idag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 2. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 12 minutter siden: Lidt skørt, men er nød til at få det ud. Jeg er bare så glad, lykkelig, opløftet og lidt ude af kroppen idag. havde i går en fantastisk aftale med @Tantra , Magnolie, og fik en oplevelse med flere timers Tantra. Det er bare ubeskriveligt (prøver måske sener), men har bare en helt vild følelse i hele kroppen idag, jeg ved godt hvordan jeg “udløser” denne følelse, men er meget i tvivl, vil gerne beholde den og på samme tid gerne udløse den. Fatter ikke man kan være så meget ovenpå, det bliver en god dag idag, og håber alle får en ligeså. Hvordan har du det idag ? Nej hvor fedt! Dejligt for dig har selv prøvet det for 10 år siden FANTASTISK men da jeg sad i bilen efter 2 timer! Ville bilen bare køre på bordel ! min krop trak i sytten retninger! Konklution skulle være kørt hjem og nydt det, Men når det er sagt så vil jeg hellere 8 dage til syden for de penge! over 2000 i timen ups ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Maj, 2021 jp skrev, for 3 minutter siden: Nej hvor fedt! Dejligt for dig har selv prøvet det for 10 år siden FANTASTISK men da jeg sad i bilen efter 2 timer! Ville bilen bare køre på bordel ! min krop trak i sytten retninger! Konklution skulle være kørt hjem og nydt det, Men når det er sagt så vil jeg hellere 8 dage til syden for de penge! over 2000 i timen ups ! Nu har jeg prøvet det mange gange, og hver gang er det mere fantastisk, og udviklende for mig som person, ændre i min måde at se, føle og opleve alt og alle omkring mig. Det er ubetaligt. du skulle have kørt hjem, og bare nydt følelsen i lang tid. Første gang kunne jeg heller ikke holde det ud, og tog sagen i egen hånd, men er blevet kloger siden, men har lyst til begge ting, beholde/udløse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 2. Maj, 2021 Jeg forstår din følelse. Jeg havde også en utrolig lykkefølelse i kroppen efter at have mødt Magnollie, og det var til en sex-aftale, og ikke decideret Tantra. Hun kan bare noget, og er bare noget der er helt specielt. Jeg begynder jo at smile fjollet når jeg tænker på hende igen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 2. Maj, 2021 Træt og mørbanket efter 6 lange vagter i Vejle området. Hele dagen i går sov jeg og fladet ud med Netflix og Blokbuster. I dag tuller jeg rundt i haven og nyder det skønne vejr Men fedt og frækt var det. . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 14 minutter siden: Ondt i benene. Bedre end ondt i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Bedre end ondt i røven Ved nærmere efter tænke så har jeg faktisk også lidt ondt i røven af at sidde på en cykel saddel for længe. Men det var første tur i år med korte handsker. Kunne dog godt klare en hygger stund med en skøn fræk pige i Nørresundby, det ville nu ikke være så dårligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: Ved nærmere efter tænke så har jeg faktisk også lidt ondt i røven af at sidde på en cykel saddel for længe. Men det var første tur i år med korte handsker. Kunne dog godt klare en hygger stund med en skøn fræk pige i Nørresundby, det ville nu ikke være så dårligt Hvis du har lange handsker på, får du så ikke ondt i bagen ? for mig har det noget at gøre med mine bukser, og ikke handsker, men det kan være jeg skal prøve. Hvor har du handskerne på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 37 minutter siden: Ved nærmere efter tænke så har jeg faktisk også lidt ondt i røven af at sidde på en cykel saddel for længe. Men det var første tur i år med korte handsker. Kunne dog godt klare en hygger stund med en skøn fræk pige i Nørresundby, det ville nu ikke være så dårligt Lidt mere seriøst. jeg har rigtig god erfaring med at anvende bukse fedt, købes hos cykelhandleren, bare en ordentlig klat op mellem benene og evt smører lidt i bukserne, ingen røde, irriteret skav mærker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 26 minutter siden: Lidt mere seriøst. jeg har rigtig god erfaring med at anvende bukse fedt, købes hos cykelhandleren, bare en ordentlig klat op mellem benene og evt smører lidt i bukserne, ingen røde, irriteret skav mærker. Bruger buksefedt fra Assos på de lange ture. Men det er både ny saddel og bukser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Maj, 2021 AalborgLook skrev, 1 time siden: Ved nærmere efter tænke så har jeg faktisk også lidt ondt i røven af at sidde på en cykel saddel for længe. Men det var første tur i år med korte handsker. Kunne dog godt klare en hygger stund med en skøn fræk pige i Nørresundby, det ville nu ikke være så dårligt Ved nærmere eftertanke kan ondt i røven også være mindet om en pervers leg - og så er det ikke det værste i verden. Hvis jeg skulle have ondt i røven over en cykel, ved jeg godt hvordan jeg ville foretrække det. Så kunne jeg godt lokkes på en cykeldate Synd den søde pige forduftede fra Nørresundby i går. Men jeg har hørt rygter om, at hun vender tilbage om ikke så længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 32 minutter siden: Synd den søde pige forduftede fra Nørresundby i går. Men jeg har hørt rygter om, at hun vender tilbage om ikke så længe Har overvejet at straffe hende for at flytte fra Nordjylland. Redigeret 2. Maj, 2021 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Har overvejet at straffe hende for at flytte fra Nordjylland. Er det ikke en straf i sig selv? synes også, at jeg mindes røde balder under piv og klynk, og hård anal uden opvarmning, kort forinden hun fløj sydpå. Men for sådan en alvorlig uartighed kan det godt være at yderligere straf er påkrævet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Maj, 2021 Lauersen skrev, for 10 timer siden: Jeg forstår din følelse. Jeg havde også en utrolig lykkefølelse i kroppen efter at have mødt Magnollie, og det var til en sex-aftale, og ikke decideret Tantra. Hun kan bare noget, og er bare noget der er helt specielt. Jeg begynder jo at smile fjollet når jeg tænker på hende igen. Laursen, nu har jeg læst tråden og dit indlæg et par gange, og jeg får det samme smil på hver gang, det må være noget Magnolie bare kan gøre ved os. En dag siden og jeg nyder det stadig til fulde, og glæder mig til næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 2. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 10 timer siden: Hvordan har du det idag ? Fantastisk bededagsferie, og dagen i dag startede med det bedste BJ jeg har fået i laaaang tid. En stuuur femmer herfra... /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 3. Maj, 2021 Idag har jeg det stadig fantastisk, på trods af at jeg har “udløst” energien, men den er der stadig. Det har jeg ikke prøvet før Det er da at få i både pose og sæk, udløser energien og den bliver i kroppen, det er vedvarende energi på et nyt plan på trods af ondt i ryggen, kan det da kun blive en god dag, ja jeg tror jeg tør satse på en god uge. kan I alle have en lige så god dag som jeg har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 7. Maj, 2021 Har aldrig prøvet Tantra - heller ikke Magnolie - men hvis pungen bliver til det en dag...( ja ja - tegnebogen da...) Men jeg kender absolut fornemmelsen af at svæve et par dage efter at man har besøgt en skøn GP. Det er fantastisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 7. Maj, 2021 Den Gamle Greve skrev, for 1 minut siden: Har aldrig prøvet Tantra - heller ikke Magnolie - men hvis pungen bliver til det en dag...( ja ja - tegnebogen da...) Men jeg kender absolut fornemmelsen af at svæve et par dage efter at man har besøgt en skøn GP. Det er fantastisk. Ikke dage, men uger, måneder og jeg forventer år. for mit vedkommende har jeg ændret mig grundlæggende, siden mit første besøg 30/11, og er blevet et mere rummende menneske, det er nok det ord der dækker bedst. Bare kom afsted, det er det hele værd og noget mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg