Hop til indhold

Recommended Posts

Kender i det at i sidder en aften og keder jer, i beslutter at smutte forbi en gp for at få lettet trykket. Mødet går nogenlunde lidt frem og tilbage et kedeligt blowjob og i er ude af døren inden der er gået 45min selvom at det var en time du betalte for. Den følelse får du ikke med Mia. Nu har jeg efterhånden været aktiv i et par år og jeg har mødt en del gp og Mia er klart i en liga for sig selv. Første gang jeg besøgte hende var jeg forbi 2 gange på en dag. Efterhånden er jeg stoppet med at kigge på diverse sider efter en ny gp for Mia giver virkelig en konge oplevelse hver gang. Dog vil jeg sige at billederne af hende passer ikke helt, hun er 100 gange smukkere i virkeligheden. Så pas på derude at i ikke bliver fanget af hendes charme.

https://70210026.dk/mia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Helt enig. Jeg er også på vej med en anmeldelse af skønne Mia. Skal møde hende igen i morgen.

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 32 minutter siden:

Helt enig. Jeg er også på vej med en anmeldelse af skønne Mia. Skal møde hende igen i morgen.

Mr. Sensual

Den ser vi også frem til.:)

....Mia er en rigtig dejlig italiensk studinepige som næsten giver samme følelse i kroppen som da Laura var på lysthusene (Håber hun er lykkelig uanset hvor hun er!)

Det gælder om at værne om hende, da det er så pisse svært at finde de smukke,slanke piger som giver den der GFE.

Håber virkelig hun fortsætter lang tid endnu og ikke tager munden for fuld (!), da hun ofte har sene vagter fredage og lørdage i Hellerup og onsdage og torsdage i Marstalsgade,Østerbro, samt på Annoncelight,som dog er gjort uaktiv for nylig:

https://annoncelight.dk/showad/298087

Take it easy, Mia. You know we love and care for you and the way you are!!

Please. Take your time and expierence new things in the business, but please DON'T burn out in this World.

Copenhagen NEEDS a beautiful,classy girl just like YOU.  Hope you stay here in Denmark a lot of months.

Sei Grande, Mia!<3

Der er noget med de piger som tager latinske navne som ender på bogstavet a. Generelt har jeg fået en høj standard og TAK for det.

Nogle pigers væremåde sidder bare længere tid i kroppen efter et besøg. For mig var det sådan med Mia.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...