Hop til indhold

Skønne Malua før og efter sædafgang

Featured Replies

Skrevet

- Mmmm, den er god, din Champagne!

Malua smager tilfreds på boblerne, som jeg altid tar' med til vores erotiske dates om onsdagen. Vores faste Champagne-glas er stillet frem på forhånd hos Pussy Galores i Hellerup, og mens Malua gør sig klar, åbner jeg flasken og hælder op. Hun smiler sødt og frækt, iført sit frækkeste lak og læder, eller pirrende, romantisk lingeri. Vi skåler, nyder, kysser og rører blidt ved hinanden, mens luften imellem os bliver stadig mere ladet med magnetisme.

Malua er en moden, pivfræk og ligefrem elskerinde, som har oplevet det meste. Hele hendes skikkelse emmer af erotik og pirrende liderlighed. Store vidunderlige bryster, der er hjulpet på vej, hvepsetalje, en  numse man ikke kan få nok af at røre ved og en fræk, glat pussy. Det hele iklædt varianter af lak, læder og pikanterier, der hver gang får mig til at glemme alt andet end lysten til at knalde igennem med hende. Hun er i en klasse helt for sig, men man skal have humor, ordentlighed, dannelse og respekt med hjemmefra for at komme ud på den helt store erotikrejse sammen med hende.

Sådan en er jeg på! Og den er lang og fræk, lover hun.

Hold da kæft hvor vi prøver grænser af. Malua snor sig liderligt under mine hænder og tunge, og hun tar' min stive ven i munden med et mørkt og grådigt blik i øjnene. Derefter går det løs over erotikkens herlige stepper, mens hendes bryster gynger. Hun tager kommandoen og finder stadig mere udstyr frem. Snart sprøjter safterne ud af mig. Det er så skønt, netop for vi vil hinanden det bedste og respekten er gensidig. Jeg er helt vild med den kvinde, hvis nogen skulle være i tvivl. 

Altid god og sjov snak før og efter. Malua er rap i replikken. Glemmer aldrig hendes klokkerene "one liner" en onsdag, hvor jeg  netop var mødt op og komplimenterede hende for at være  smuk både udvendig og indvendig. Da lød det med et frækt tvist i stemmen:

- Komplimenter før sædafgang giver jeg ikke meget for. Men dem efter, de tæller! 

Malua. Jeg har sat den næste flaske Champagne på køl!

www.maluaofcopenhagen.dk

Kærlig hilsen fra 

Mr. Sensual

Skrevet

Ja, det er Malua's hjemmeside. Min fejl at jeg kom til at skrive "of" Copenhagen. Hun kan træffes hver onsdag hos Pussy Galores, som netop er flyttet til Hellerup.

Venlig hilsen,

Mr. Sensual

Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 1.5.2021 at 14:49:

Ja, det er Malua's hjemmeside. Min fejl at jeg kom til at skrive "of" Copenhagen. Hun kan træffes hver onsdag hos Pussy Galores, som netop er flyttet til Hellerup.

Venlig hilsen,

Mr. Sensual

20 minutter med det offentlige fra Nørreport (Københavns Trafikknudepunkt) og så stopper den næsten lige ude foran stedet.

Der er ingen undskyldninger for ikke at besøge Pussygalores nu hvor andre lyststeder  må give op eller har mange huller i vagtplanen.

Godt gået, PG! 

Skrevet
ppd skrev, for 1 time siden:

eller har mange huller i vagtplanen.

Dagens bedste!!!

Men Malua er bare dejlig, blandt de absolut bedste.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.