Hop til indhold
Dragonguy

Melinda Black Angel & Nelly Holsted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278025

https://annoncelight.dk/showad/278020

 

Havde besøgt Melinda efter hun er kommet tilbage fra sin ferie og er blevet yderst tilfredsstillet. Som altid åbner hun døren med smil og søde øjne. Kan mærke at der er igen kommet energi i denne lille engel. Hun er den sødeste GF jeg længe har mødt og hun er altid glad og engageret til at gøre sit bedste for at forkæle en. Sød lille petit krop med de pæneste bryster og en velformet bagdel. Hun ved bare hvor der skal trykkes for at sende en helt op til den syvende himmel. 

Har prøvet at besøge andre GF men har sku altid været en skuffelse. Enten er billedet 10 år for gammel ellers er det bare en quick in and out... Men Melinda kan man altid regne med at hun gør sit bedste til at servicere og hvis der er noget hun ikke kan lide, så spørg hun høfligt om der kan skiftes stilling. Meget bedre en andre hvor man betaler for 30min og er ude efter 20...

Hun bor tit sammen med to andre piger, en af den er Nelly. Mødte hende på vejen ud og hun så også rigtig sød ud. Så hende måtte jeg lige prøve... :o)

Bestilte en tid med Nelly og kom som aftalt. Rigtig sød lille petit pige. Hun kan ikke så meget engelsk men det jo ikke det det handler om. :P Hendes BJ og sex var fantatisk. Hun prøver hårdt på at tilfredse en og er næsten med på det hele.

Så hende kan jeg også varm anbefale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var pæne rosende ord om Melinda, og har set flere anmeldelser som var lige så positive.

jeg har kun mødt hende en gang i Odense, og det var det mest skuffende besøg jeg endnu har haft ved en gp. Og nej det er hverken manglende hygiejne, dårlig attitude fra min side, men måske kemi var helt forkert. Jeg kommer helt sikker ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragonguy skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/278025

https://annoncelight.dk/showad/278020

 

Havde besøgt Melinda efter hun er kommet tilbage fra sin ferie og er blevet yderst tilfredsstillet. Som altid åbner hun døren med smil og søde øjne. Kan mærke at der er igen kommet energi i denne lille engel. Hun er den sødeste GF jeg længe har mødt og hun er altid glad og engageret til at gøre sit bedste for at forkæle en. Sød lille petit krop med de pæneste bryster og en velformet bagdel. Hun ved bare hvor der skal trykkes for at sende en helt op til den syvende himmel. 

Har prøvet at besøge andre GF men har sku altid været en skuffelse. Enten er billedet 10 år for gammel ellers er det bare en quick in and out... Men Melinda kan man altid regne med at hun gør sit bedste til at servicere og hvis der er noget hun ikke kan lide, så spørg hun høfligt om der kan skiftes stilling. Meget bedre en andre hvor man betaler for 30min og er ude efter 20...

Hun bor tit sammen med to andre piger, en af den er Nelly. Mødte hende på vejen ud og hun så også rigtig sød ud. Så hende måtte jeg lige prøve... :o)

Bestilte en tid med Nelly og kom som aftalt. Rigtig sød lille petit pige. Hun kan ikke så meget engelsk men det jo ikke det det handler om. :P Hendes BJ og sex var fantatisk. Hun prøver hårdt på at tilfredse en og er næsten med på det hele.

Så hende kan jeg også varm anbefale.

 

Jeg har ligesom dig bestøgt Melinda i Holsted,efter Melinda og Nelly kom hjem fra ferie!

Jeg blev ligesom dig modtaget i døren med smil og gensynsglæde, af en tiltrækkende Melinda,som gjorde alt for,at jeg skulle føle mig velkommen!

Melinda kan som ingen anden (GP) give mig en overbevisende og troværdig  GFE oplevelse!-Hun gør alt for at være med i forspillet ,så  jeg føler, at jeg er sammen med en gammel kæreste,og ikke en betalt kæreste! 

Jeg elsker at kærtegne og slikke Melindas dejlige bryster og flotte bløde krop,inden sex-oplevelsen!-Melinda kan virkelig tænde ens følelse,når hun giver Blowjob!

Melindas priser er bestemt lave!!! Derfor betaler jeg altid for god tid,så  besøget bliver afslappet,grinende og en dejlig oplevelse!

Melinda er nu rejst, sammen med Nelly, til Midt-Vestjylland!

Melinda og Nelly er Covid-19 testet negativ,og kræver at du fremviser Covid-19,negativ test resultat, når du besøger dem!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 10 timer siden:

Det var pæne rosende ord om Melinda, og har set flere anmeldelser som var lige så positive.

jeg har kun mødt hende en gang i Odense, og det var det mest skuffende besøg jeg endnu har haft ved en gp. Og nej det er hverken manglende hygiejne, dårlig attitude fra min side, men måske kemi var helt forkert. Jeg kommer helt sikker ikke igen

Meget er sket,siden Melinda var i Odense!Hun er bestemt værd at besøge,efter hun har holdt ferie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Nelly i dag. Kan ikke nikke genkende til noget af det positive som folk skriver om hende. Det var noget af en tam oplevelse. Selve agten var intet sigendende, da hun nok ventet allermest på at det skulle overstås. De to piger virker udbrændte og allermest ligeglade med deres kunder. Det kom især til udtryk da de snakkede sammen 3-4 ganger under selve agten. Så gør jer selv den tjeneste at spar de penge. Har også prøvet Melinda for et over et år siden. Bedre oplevelse, men heller ikke det store engagement. 

De er at finde i Holstebro.

 

Redigeret af SuperEmil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Melinda tæt på 20 gange. De første 10+ har været rigtig gode.

 

Siden har det været svingende med et par gang som var direkte skuffende.

 

Senest har jeg besøgt Melinda et par gange siden hendes tilbagekomst til Holsted. 

Hun havde hævet niveauet, uden at nå fordums høje biveau.

 

Billederne er retvisende så dem vil jeg ikke bruge tid på.

 

Jeg oplevede hende som middel service. Bestemt ikke GFE som i starten. Hun kysser eksempelvis ikke, og er ikke så flirtende som tidligere. Hun er også mere ufokuseret. Telefonen bimler der ud af og veninden råber til hende. Hun nupper professionelt lidt tid i starten og slutningen af min tid. Ydelserne er også middel. Hendes bj er fint men ikke fantastisk, og hun bliver hurtigt træt og vil videre. Hendes anal er ikke altid lige engageret. Jeg begynder at tror, at hun enten ikke er glad for det, eller at hun tager kunder, når hun er for øm fra en anden kunde. Dårlig service.

 

Nu lyder det måske som om jeg fraråder besøg. Det gør jeg ikke. Hun er en middel oplevelse imvho. Hun er sød. Relativ tjenestevillig, uden at give den perfekte service. Prisern er lav. Jeg fornemmer også at få "udvalgte" får en ekstra service, og hvorfor skulle en ny kunde ikke kunne skabe en god kemi

 

For mig er hun desværre reduceret til at være backup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Melinda og Nelly, som var uden indlevelse i hvad de lavede.

Jeg syntes for egen regning at det virker påtaget, at alle de indlæg MisterBP kommentere på omhandler de 2 piger. Man kunne få tanken at der er interesse for god omtale

Del dette indlæg


Link til indlæg
badejernet skrev, for 52 minutter siden:

Jeg har også besøgt Melinda og Nelly, som var uden indlevelse i hvad de lavede.

Jeg syntes for egen regning at det virker påtaget, at alle de indlæg MisterBP kommentere på omhandler de 2 piger. Man kunne få tanken at der er interesse for god omtale

Beskylder du mig for,at mine reviews og kommentare er løgn,og at jeg har en speciel interesse i,at give Mel en god omtale ?????

Nej,jeg har ingen speciel interesse i, at beskrive min personlige oplevelse sammen med Mel!

-Jeg beskriver seriøst,hvordan mine besøg hos Mel,generalt,har været,som kunde ,fordi jeg bliver behandlet, som jeg kan lide det,GFE!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nelly i Holsted for et par uger siden. Vi tog et bad sammen, hvor efter vi gik ind for os selv. Hun sutter sq godt, og er en flot petite pige. dog måtte jeg ikke bruge fingre på hende (okay det var ikke lige hendes ting). Og alle forsøg på at kæle for hendes små petite bryster virkede hun ikke rigtig interesseret i, men hun sagde ikke nej. Hoppede på en 69er, og det var okay. Op at ride, det var ikke lige mig den måde hun gjorde det på. Doggy style, der var hun sq med på den. Virkelig dejligt syn, og hun kneppede mig tilbage. Ske næst, og det var sq godt, var lige ved at komme, men havde bestilt anal, så ville gerne afslutte med det. Da der så skulle skiftes kondom til det, faldt min rejsning desværre. Ikke hendes fejl, jeg har bare bøvl med at holde den oppe med kondom. Vi prøvede i et par minutter, men da jeg ikke kunne blive hård nok, afsluttede hun mig med hånden.

En flot pige, og et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...