Hop til indhold
Decameron14

Eva, Vejle – En virkelig lækker oplevelse

Recommended Posts

Med godt humør og en frisk test skulle genåbningen lige fejres med max forkælelse, som en vellykket omgang thaimassage med det hele jo bare er når det spiller.

Og det gjorde det :)
Eva ligner glædeligt sine billeder, så kunne ikke lade være med fra start at mærke på hendes silkebløde former. Blev hurtigt enig med mig selv om at massage var bagefter.

Det kunne hun selvfølge både se og mærke, så selvom hendes engelsk nok ikke er det bedste forstod hun udmærket det franske. Hun går ned på knæ mens jeg sidder på briksen, og går i gang med et drømmeblowjob med sexede nydelseslyde :D

Jeg får hende op i en 69, og efter lidt boksen rundt får jeg gummi på og så begynder det vilde ridt ellers. Det er lang tid siden, så har en del opsparet krudt. Mens jeg knepper hende i alle tænkelig positioner siger jeg til Eva, at ”I will fuck you for hours”, og sådan havde jeg det, selvom det selvfølgelig viste sig at være pral :D 

Men alligevel fik jeg kneppet godt og grundigt igennem, og Eva så ud til at nyde det. Stive brystvorter, gode lyde, og våd, våd fisse :razz:

Dejlig kold cola ovenpå idrætspræstationen, og virkelig rar og blid massage bagefter.

Hun sluttede af med at massere mig med hendes balder og fisse, og hvis jeg havde været bare 10 år yngre havde jeg sgu startet forfra med at kneppe hende.

Så er sæsonen altså skudt i gang :razz:

https://annoncelight.dk/showad/300353

Det er helt sikkert hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne supplere: Jeg har som alle andre været Corona nedlukket og som single har jeg ikke haft noget intimt med nogen, siden engang i november eller december.... Jeg mødtes i dag med Eva i Vejle, det var en rigtig rigtig fin oplevelse. 

Vi aftalte møde via SMS - Eva er super hurtig til at svare - det er en fin ting. Aftalen var let at få ordnet, jeg havde et par spørgsmål og det svarede Eva på med det samme. Vi aftalte egentlig en time, men da jeg var lidt forsinket og havde andre aftaler senere på dagen, ønskede jeg at ændre aftalen til 30 minutter. Ingen sure miner... Og til trods for at jeg halverede aftalen i sidste øjeblik, så fik jeg super service. Et af de bedste besøg jeg har haft en thai-massør i flere år. Eva smiler og spiller med på situationen, venlig og 100% service minded. Helt fantastisk dejligt.

I øvrigt er stedet langt over middel eller gennemsnittet - ikke så diskret, men det betød ikke noget for mig. Til gengæld er der meget rent og pænt, meget bedre end mange andre thai steder. 

Så jeg kan anbefale stedet og jeg kan anbefale Eva. Flot sted, super service og 100% dejlig Eva :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser omk. Eva, dog irriterer det mig en smule, at man skriver med Mamasan, som om man skrev med Eva. Det er OK hun ikke kan engelsk, vi kommunikerer fint under agten, men det ville være super fint, hvis Mamasan skrev "ja Eva er glad for det og det". Som andre skriver, ikke specielt diskret, meget fine badeforhold, fint værelse med god bred brix. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Pachamama skrev, for 13 timer siden:

Nogen som har besøgt Eva for nylig?

Ja, det har trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...