Hop til indhold

Hvorfor de slørede ansigter?

Featured Replies

Skrevet

Blot et spagt spørgsmål, som formentlig skyldes unødig bekymring. 

Men to netop nu hypede GPere på EG har (fået) sløret deres ansigtsprofil inden for, så vidt jeg har kunnet se, ganske få dage og timer .

Det drejer sig om Lissy og om Amalie.

Og der er mig bekendt ingen sammenhæng mellem dem. 

For så vidt angår Lissy, kender jeg hende ikke på anden måde, end at jeg er ret sikker på, at hun er blevet offer for en falsk anmeldelse.

Men Amalie kender jeg, og jeg står af hele mit kvindeelskende hjerte inde for, at hun er en darling and a keeper.

Men at hun slører sit ansigt er nyt for mig.

Er der nogen, der ved, hvad der er sket? 

Og er det sket for andre end de to?

Der er intet galt med slørede ansigter: De allerstørste forstår at beskytte sig selv på netop denne måde og forlader sig på deres eget omdømme og vores hengivenhed. 

Og det virker jo i langt de fleste tilfælde :-)

Men alligevel: de, der vover pelsen og viser os deres ansigt, har også krav på vores respekt.

Så ved nogen hvorfor? Og er det flere?

Cob

Redigeret af cobham

Skrevet

Tak fordi du spørger.. Har faktisk tænkt det samme:P.. Og især lige med Amalie da jeg tit har beundret hendes utrolig smukke udseende når jeg har browset annoncer.. 

Jeg troede det måske havde noget at gøre med de begge havde sidste dag evt:ph34r:.. 

Jeg troede dog de arbejdede sammen pga den ens prisliste og arbejdstider.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg er meget interesseret i dit spørgsmål, jeg kan ikke selv finde på en ide til hvorfor. Den eneste logiske ide ville være at man ville forsøge at anvende samme billeder til en anden, efter de var rejst videre, men jeg føler dem og deres "organisation" er lidt for seriøse til at gøre noget sådan, så jeg er lige så forundret som du er, og vil rigtigt gerne forstå hvorfor. :) 

amatør

Skrevet

Gennem det seneste år har jeg oplevet en del både danske og udenlandske der med mellemrum har enten ansigt på eller sløring/mærkat på ansigtet. Grunden for det kan jeg kun antage er for at holde sig lidt mere anonym hvilket jo er fair og vi skal respektere som det er don´t get me wrong :D Personligt er ansigtet en meget vigtig del for mig men så må jeg bare hoppe de announcer over :D Skrevet af en nordjyde så det sker helt klart over hele landet :D

Skrevet
cobham skrev, for 12 timer siden:

Og der er mig bekendt ingen sammenhæng mellem dem. 

Det er samme kartel, så der er en ret åbenlys sammenhæng. Det er i øvrigt set før i det kartel, at ansigter sløres i en periode. Mit personlige gæt er, det forekommer, hvis de bliver udsat for trusler/stalking.
Fx brugte kartellet det også mens incall var forbudt under coronarestriktionerne. Når hun ikke kan identificeres med ansigt fra annoncen, så har de vel tænkt, at de kunne benægte, hvis politiet troppede op.

Redigeret af Advarsel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.