Hop til indhold

Recommended Posts

MrGumbas skrev, for 11 timer siden:

Hej

er der nogen der kan verificerer at denne snap er OK og muligvis har mødt pigen som administrerer den i levende live?:-))

Det er samme pige som er omtalt her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 3 timer siden:

Det er samme pige som er omtalt her 

 

Jeg er ikke lige på sugardaters, men hende som har poseret på de sidste 3 snaps ville jeg da bestemt ikke betegne som "bred", som der bliver skrevet i den tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 16 minutter siden:

Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok

Arh, på den måde :) Tak for info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest heldige hans
Scrap2000 skrev, den 30.4.2021 at 12:15:

Jeg er ikke lige på sugardaters, men hende som har poseret på de sidste 3 snaps ville jeg da bestemt ikke betegne som "bred", som der bliver skrevet i den tråd.

Næ overhovedet ikke og det er slet ikke lilly 
sød pige , almindelig girl next door type. Men dyr så jeg har måtte sige nej tak indtil nu ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest heldige hans
SuperWood skrev, den 30.4.2021 at 14:02:

Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok

??? har du besøgt hende, de videoer hun sender er ikke den du beskriver overhovedet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest heldige hans
SuperWood skrev, for 18 timer siden:

Ja det har jeg, du er velkommen til at selv at besøge hende hvis du ikke tror på mig

jo det vil jeg gerne, hvor lang tid siden er det og hvad gav du ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
heldige hans skrev, for 2 timer siden:

jo det vil jeg gerne, hvor lang tid siden er det og hvad gav du ? 

Det er 2 måneder siden, hun startede med at ville have 3k for en time, hvilket jeg synes var for meget, så spurgte jeg om der var mulighed for 1,5k for en halv times tid, hun sagde jeg kunne få 20 minutter, hvad jeg så gik med til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...