MrGumbas 0 Skrevet 29. April, 2021 Hej er der nogen der kan verificerer at denne snap er OK og muligvis har mødt pigen som administrerer den i levende live?:-)) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 29. April, 2021 Hvad er det for en snap? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 30. April, 2021 Ja hvilken snap @MrGumbas???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 30. April, 2021 MrGumbas skrev, for 11 timer siden: Hej er der nogen der kan verificerer at denne snap er OK og muligvis har mødt pigen som administrerer den i levende live?:-)) Det er samme pige som er omtalt her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 30. April, 2021 SuperWood skrev, for 3 timer siden: Det er samme pige som er omtalt her Jeg er ikke lige på sugardaters, men hende som har poseret på de sidste 3 snaps ville jeg da bestemt ikke betegne som "bred", som der bliver skrevet i den tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 30. April, 2021 Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 30. April, 2021 SuperWood skrev, for 16 minutter siden: Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok Arh, på den måde :) Tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest heldige hans Skrevet 7. Maj, 2021 Scrap2000 skrev, den 30.4.2021 at 12:15: Jeg er ikke lige på sugardaters, men hende som har poseret på de sidste 3 snaps ville jeg da bestemt ikke betegne som "bred", som der bliver skrevet i den tråd. Næ overhovedet ikke og det er slet ikke lilly sød pige , almindelig girl next door type. Men dyr så jeg har måtte sige nej tak indtil nu ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest heldige hans Skrevet 7. Maj, 2021 SuperWood skrev, den 30.4.2021 at 14:02: Hun er ikke tyk, bare brede skuldre og brede hofter, silicone bryster, hun er ikke en lille nips som hun måske "udgiver" sig lidt for, hun kan poser rigtig for kameraet, just saying, men go for it bro, hun er sød nok ??? har du besøgt hende, de videoer hun sender er ikke den du beskriver overhovedet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 7. Maj, 2021 Ja det har jeg, du er velkommen til at selv at besøge hende hvis du ikke tror på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest heldige hans Skrevet 8. Maj, 2021 SuperWood skrev, for 18 timer siden: Ja det har jeg, du er velkommen til at selv at besøge hende hvis du ikke tror på mig jo det vil jeg gerne, hvor lang tid siden er det og hvad gav du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 8. Maj, 2021 heldige hans skrev, for 2 timer siden: jo det vil jeg gerne, hvor lang tid siden er det og hvad gav du ? Det er 2 måneder siden, hun startede med at ville have 3k for en time, hvilket jeg synes var for meget, så spurgte jeg om der var mulighed for 1,5k for en halv times tid, hun sagde jeg kunne få 20 minutter, hvad jeg så gik med til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg