Hop til indhold

Søger: Tjekkisk blondine i København?

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen!

Jeg leder efter uafhængig tjekkisk pige, der arbejdede i København i 2019... Hun var omkring 25 år gammel og talte godt engelsk. Flot model krop med ligeså smukt ansigt, smukt blondt hår, blå øjne og blomstertatovering på højre skulder... Jeg nåede kun at besøge hende en gang og så var hun væk. Hmmm... Nogen der kan huske hvad hun hed dengang hun var her? Er hun slet ikke aktiv længere? Jeg håber, nogen kan hjælpe med lidt info. Tak :)

Skal nok skrive anmeldelse senere. Det er dog lidt tid siden, jeg besøgte hende, men hun fortjener en anmeldelse efter min mening :)

Skrevet
iamtheblonde skrev, for 8 timer siden:

Hej allesammen!

Jeg leder efter uafhængig tjekkisk pige, der arbejdede i København i 2019... Hun var omkring 25 år gammel og talte godt engelsk. Flot model krop med ligeså smukt ansigt, smukt blondt hår, blå øjne og blomstertatovering på højre skulder... Jeg nåede kun at besøge hende en gang og så var hun væk. Hmmm... Nogen der kan huske hvad hun hed dengang hun var her? Er hun slet ikke aktiv længere? Jeg håber, nogen kan hjælpe med lidt info. Tak :)

Skal nok skrive anmeldelse senere. Det er dog lidt tid siden, jeg besøgte hende, men hun fortjener en anmeldelse efter min mening :)

Har/havde hun tatoveringer på armen/hånden os? Og arbejdede på club 34/istedgade? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.