Hop til indhold
fafnersbane

Scarlett gangbang

Recommended Posts

Blev det til noget med Scarlett's (sexysecret) gangbang? Det skulle have fundet sted fredag d. 5. juli kl. 14

Hej jeg ved det ikke, så det i sidste øjeblik, ellers havde jeg nok taget af sted... men jeg tænkte 16 mænd så det er kun 4 minutter til hver, det var bedre hun havde sat prisen op og så det kunne vare 3 til 4 timer. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra pålidelig kilde ved jeg, at den barmfagre Scarlett's arrangement blev afholdt. Men da jeg ikke selv var deltager, kan jeg ikke komme med en anmeldelse. :lol:

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra pålidelig kilde ved jeg, at den barmfagre Scarlett's arrangement blev afholdt. Men da jeg ikke selv var deltager, kan jeg ikke komme med en anmeldelse. :lol:

Mvh,

/Gina.

Hej Gina du må da være med næste gang, så kommer vi bestemt smukke knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra pålidelig kilde ved jeg, at den barmfagre Scarlett's arrangement blev afholdt. Men da jeg ikke selv var deltager, kan jeg ikke komme med en anmeldelse. :lol:

Mvh,

/Gina.

Ahhhh, spionen du har plantet hos "konkurrenten" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra pålidelig kilde ved jeg, at den barmfagre Scarlett's arrangement blev afholdt. Men da jeg ikke selv var deltager, kan jeg ikke komme med en anmeldelse. :lol:

Mvh,

/Gina.

Gina du skal da være med næste gang, øv øv jeg opdagede det i sidste øjeblik knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...