Hop til indhold
Orgasmic

Mest til kvinderne. Mere hår i den ene side.

Recommended Posts

Jeg har mere hår på højre side af brystet end på venstre side. For at undgå at der er en bar plet blandt en masse hår fjerner jeg det. Men jeg er lidt i tvivl. Ser det mon totalt tåbeligt ud med bart bryst og hår på maven? Er det vigtigt lige at tage det nedereste også? Jeg har ret svært ved selv at vurdere det.

Udklip.PNG.6c41b5cb54d8fe751cd80a18e94c3e61.PNG

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis det virkelig er vigtigt for dig, at få en kvindes bedømmelse af din kropsbehåring, så ville jeg nok spørge en kvinde du kender privat.

Størstedelen af kvinderne på denne side er her i forretningsøjemed, hvorfor man måske ikke helt kan forvente et (ærligt)svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 30 minutter siden:

Hvis det virkelig er vigtigt for dig, at få en kvindes bedømmelse af din kropsbehåring, så ville jeg nok spørge en kvinde du kender privat.

Størstedelen af kvinderne på denne side er her i forretningsøjemed, hvorfor man måske ikke helt kan forvente et (ærligt)svar. 

Mænd er også velkomne til at svare. Jeg ved ikke om det ser tåbeligt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver ikke fjerne det helt men måske nøjes med at trimme det. Og med det mener jeg det hele, også længere ned af mave/skridt.

Tænk over at vi voksne drenge ser lidt underlige ud hvis vi fjerner det helt. Det giver sådan lidt, et Barpapapa look. Been there, done that :D

Måske overvej en hentehårs ting :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Er du nybarberet?

Jeg kan ikke se så meget som et dun!

Jeg var vist mere loden som attenårig ...

Sådan her ser en trimmet mand ud i fyrrene!

(Jeg kan huske, da jeg kunne tælle brysthårene ..).

Med (h)årene kom jeg selv til at syntes, jeg så herre-hammer-klam ud, men jeg har (endelig) accepteret det, og ca hver sjette uge klipper jeg det ned til 0,6 cm (0,5 cm klør).

Du skulle se min kløende ryg ...

180730997_10225237760670910_8702805911749846413_n.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder
Genert Synder skrev, Lige nu:

Er du nybarberet?

Jeg kan ikke se så meget som et dun!

Jeg var vist mere loden som attenårig ...

Sådan her ser en trimmet mand ud i fyrrene!

(Jeg kan huske, da jeg kunne tælle brysthårene ..).

Med (h)årene kom jeg selv til at syntes, jeg så herre-hammer-klam ud, men jeg har (endelig) accepteret det, og ca hver sjette uge klipper jeg det ned til 0,6 cm (0,5 cm klør).

Du skulle se min kløende ryg ...

180730997_10225237760670910_8702805911749846413_n.jpg

What the duck!

Jeg har hul i maven!! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 2 timer siden:

What the duck!

Jeg har hul i maven!! :P

Jeg tænker du ikke har lagt mærke til det før fordi det er placeret under ækvator :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min mening er at du skal beholde det hele, og så kun trimme det, lidt.

Jeg havde en lignende situation, hvor min daværende kæreste ville have at jeg glat baberede hele skridtet.

Jeg er selv behåret over det hele, så da jeg var færdig, sagde jeg bare det gør jeg aldrig igen, det så bare forkert ud at der var sådan et skaldet sted på min krop.

Så det var tilbage til at trimme det og så barber nosserne, så jeg ikke mistede følelsen af en kvindes tunge på dem ;-) 

Men det var mit råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Fitness World har åbent drenge. :) Naturlig hårvækst er maskulint og voksne kvinder har hår på kussen - alt kan trimmes men bør ikke fjernes helt - det “skaldede look” på kussen er sgu for “ungt” til mig - 

Bødlen

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 19 minutter siden:

Fitness World har åbent drenge. :) Naturlig hårvækst er maskulint og voksne kvinder har hår på kussen - alt kan trimmes men bør ikke fjernes helt - det “skaldede look” på kussen er sgu for “ungt” til mig - 

Bødlen

Der er da ikke noget frækkere end at slikke en glat mis :wub: hvem gider "hår i maden"? :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...