Hop til indhold
modensønderjyde

Thai massage med to damer syd for Vejle?

Recommended Posts

BB Man skrev, for 5 timer siden:

det her sted i Krusaa har jeg tidligere fået massage af 2 damer. Det frække dog kun med den ene.

Samme erfaring hos Relax i Fredericia.

Jeg har også fået det tilbudt hos Kayly i Vejle og hos Tukta i Fredericia, uden at jeg tog i mod tilbuddet.

Tak for god info.
Kommer 3-4 gange om året hos Kayly i Vejle, som man nu siger ;)

Har ikke set andre der end Kayly de sidste 2 år.  Ved du hvem der er hendes partner in crime til trekantsmassage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 3 timer siden:

Tak for god info.
Kommer 3-4 gange om året hos Kayly i Vejle, som man nu siger ;)

ogHar ikke set andre der end Kayly de sidste 2 år.  Ved du hvem der er hendes partner in crime til trekantsmassage ?

Nu er det et godt stykke tid siden jeg var der sidst, men de sidste par gange jeg var der, havde hun en lidt buttet veninde, som hun tilbød - både som 3. hjul på vognen og i stedet for hende selv. Men nu kan jeg godt lide Kayly's spontane facon, og ikke mindst hendes humor, og veninden virkede reserveret, så jeg tænkte det ikke var et godt setup.

Mener at huske Kayly sagde at veninden havde boet i Holland tidligere. Men som sagt mindst et år siden sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...