eeskild 1 Skrevet 28. April, 2021 nogen som kan hjælpe, jeg har et ønske om at være sammen med, en kvinde på +70 år. men ved ikke hvor jeg skal finde, denne skønne kvinde henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 28. April, 2021 (edited) @eeskild Min mor kunne dælendulleme godt trænge til et godt skrald... men ellers er jeg lidt blank. Hvor gammel er du? Kan du holde snitterne fra min tvangsarv, hvis der er bid hos min Mama Corleone? Spøg til side... her er mine råd: Jeg har set nogle stykker på listen på annoncelight.dk når jeg har scrollet ned over siden for at se hvor langt min egen annonce var fra at trænge til at blive "bumpet op". Jeg kan ikke finde nogen lige på stående fod, men måske nogle af de kvinder der arbejder på klinikker med modne kvinder, kender nogen der måske er gået på halv-pension som tidligere kolleger? Det er mit indtryk at f.eks. Hvidovrepigerne har de samme kvinder i lang tid, hvilket tyder på at det er stabile kvinder der har været der i flere år, som derfor så også kender andre modne kvinder som muligvis er til en fræk aftale i ny og næ selvom de ikke længere annoncerer. Måske en smule findeløn kunne gøre det, hvis du ringer i forvejen og fortæller om dit ønske. Så kunne du jo lige få en quickie når du nu alligevel er der, så de tager dig seriøst. Blot et forslag... jeg aner jo ikke hvordan det bliver modtaget hvis du prøver dette. Rigtig god jagt! Kh. Eva PS: Måske en efterlysning på Sugardating underforum også kan give noget. Der er en del modne kvinder derinde også. Om der er nogen over 70? Tjah... nogle kvinder i den modne ende af branchen trækker op til 25% fra deres alder... så hvis du er heldig kan du nøjes med at finde en på 52 et halvt Redigeret 28. April, 2021 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eeskild 1 Skrevet 28. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden: Min mor kunne godt trænge til et godt skrald... men ellers er jeg lidt blank. Rigtig god jagt! Kh. Eva PS: Måske en efterlysning på Sugardating underforum også kan give noget. Der er en del modne kvinder derinde også. Om der er nogen over 70? Tjah... nogle kvinder i den modne ende af branchen trækker op til 25% fra deres alder... så hvis du er heldig kan du nøjes med at finde en på 52 et halvt hej Eva tak for dit svar, hvis din mor bare ser halt så godt ud som dig, er jeg på. prøver at kigge på sugardating Redigeret 28. April, 2021 af eeskild 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 28. April, 2021 (edited) eeskild skrev, for 32 minutter siden: nogen som kan hjælpe, jeg har et ønske om at være sammen med, en kvinde på +70 år. men ved ikke hvor jeg skal finde, denne skønne kvinde henne. Kære eeskild Jeg kan se du søger på Sjælland, så hvor meget dette link til Karin i Jylland har din interesse ved kun du selv; men det kan da være du kommer til Jylland på et tidspunkt. Karin er først i 70érne : https://annoncelight.dk/showad/232646 Mange hilsner og held lykke med din søgen Nye tider PS : jeg har været herinde ligeså længe som dig. I årenes løb har Karin jævnligt været positivt omtalt Redigeret 28. April, 2021 af Nye tider 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 29. April, 2021 eeskild skrev, for 7 timer siden: nogen som kan hjælpe, jeg har et ønske om at være sammen med, en kvinde på +70 år. men ved ikke hvor jeg skal finde, denne skønne kvinde henne. plejebo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg