Hop til indhold
PeterN

Dayana - erotisk forårseventyr på Frederiksberg!

Recommended Posts

Kære alle,

ja det er jo ved at være et stykke tid siden jeg har bidraget med noget, så syntes det var på tide...... :P

Og det skyldes IKKE at jeg på nogen måde har været afholden siden sidst - for meget opsparet lummersovs er ikke sundt for nogen, og selvom jeg da også kan klare migselv et pænt stykke af vejen, er der dog ikke noget som kan trumfe en god og grundig tømning af forårsløgene garneret med ægte nærvær og intimitet  :rolleyes:

Dayana har tidligere været i Århus, så det er hendes første - men forhåbentlig ikke sidste - besøg i København. Jeg har haft kig på hendes billeder et par gange, og må indrømme at jeg virkelig har håbet hun ville give hovedstaden en chance. 

Aftalen blev indgået i går uden de store problemer, så jeg kunne få en god start på dagen i dag med et dejligt morgenknald mmmmmmmmmm

Og ja et dejligt morgenknald det var lige hvad det var. Jeg blev mødt af en storsmilende Dayana, som fra starten var meget gæstfri og omgængelig. En rigtig sød pige - taler glimrende engelsk - ja jeg vil rette det til kvidrer et godt engelsk, for jeg synes der et eller andet meget charmerende over hendes stemmeleje.... haha 

Nå men jeg tog en hurtig tur under bruseren og så snart jeg nærmede mig sengen var Dayana klar med lækker superfransk (virkelig lækkert blowjob dér mmmmmm), spansk, tungekys og lidt håndgodt - mens jeg iøvrigt stadig stod op og hun sad på sengekanten. Perfekt udsyn til et bare meget dejlige naturlige luksusbabser. Meget dejligt ..... ! 

Og Dayana ligner sine billeder på en prik. Hun har hvad jeg vil kalde en erotisk fast krop..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Dayana er bare 100 % med på legen, er ikke afvisende overfor at man putter et par fingre indenfor, og ja hun virker som om hun bare er rigtig glad for sex på en meget naturlig måde!!!!!  

Så hvis du er til en smuk erotisk skønhed som Dayana, så kan jeg ihvertfald skrive under på at udover at se fræk og erotisk ud på sine billeder, så er hun en sød og frisk pige som virkelig giver den gas :wub:

For en time med superfransk betalte jeg 1500,- så tror at superfransk er 100,- extra selvom det ikke ser sådan ud i annoncen ..... men bestemt rimelig pris i min optik :P

Nå men perfekt start på dagen dér, svævede let og elegant hjem på jernhesten gennem Frederiksberg og den smukke forårssol mmmmmmmmmmmmmmm

De bedste ønsker om en rigtig god aften til alle!:D

KH PeterN 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

godt fundet PeterN og tak for anmeldelsen. Der er omkring en milliard lækre GFE-piger pt... hvem skal man vælge ... hmmmmm .. luksusproblem :D :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da helt som det vrimler med dejlige piger i øjeblikket. Hun ser godt nok dejlig ud. Hun er nu også skrevet på min liste.

Hvordan er hendes bryster? Er de faste? 

Hvor holder hun til henne og hvordan er stedet hun opholder sig på?

Redigeret af Wolfman

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Wolfman hendes naturlige bryster er i min optik lækre og faste, som jeg forventede efter at have studeret billederne..... 

Lokationen er på Frederiksberg i nærheden af  Lindevan station, og nærmere kommer vi ikke i denne omgang ;-)

Det er en almindelig lejlighed, pænt, rent og bestemt godkendt badefacilitet! 

Man får besked om hvor man skal ringe på, så man ikke står og blomstrer foran gadedøren alt for længe haha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser desværre ud til at hun ikke er i København længere. Havde ellers planer om at besøge hende i weekenden. Håber hun snart vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hade en aftale med hende med fik en besked at hun måtte forlade landet af personlige årsager. så hun er her ikke mere 

Redigeret af jst

Del dette indlæg


Link til indlæg
jst skrev, for 23 timer siden:

hade en aftale med hende med fik en besked at hun måtte forlade landet af personlige årsager. så hun er her ikke mere 

Mærkeligt at hendes annoncer så stadigvæk er aktive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfman skrev, for 4 timer siden:

Mærkeligt at hendes annoncer så stadigvæk er aktive.

ja det er og det er mere mærkeligt at der en der skriver om hende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...