Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg står og planlægger en lille solo ferie. Og jeg tænker teamet i år skal være sex ferie. Hvor kan man gøre det bedst og billigst ( i forhold til piger og ydelser) ja kender godt Thailand men udover også gerne i Europa og heromkring 

Skrevet

Jeg står i samme situation. Har ikke været på soloferie før, og overvejer hvor det er bedst at starte. Her er hvad jeg har gjort for at snævre det hele lidt ind.

Start med en google søgning ala "sex vacation Europe". Her kommer de første mange sider frem, der skriver om de forskellige lande. Ud fra det kan du hurtigt få et overblik over hvilke lande der er dyre og hvilke der er billige. Alt efter hvad du er til, så kan du også hurtigt sortere en masse steder fra.

Når du så er nede på en 2-5 lande i Europa der virker interessante, så gå her ind i dette forum og søg på de steder. Selvom det meste er om Thailand, så er der stadig masser er anmeldelser og historier fra alle steder i Europa.

Hvis du laver al den research så tænker jeg du når op på nogle mere konkrete spørgsmål, som vil være en del nemmere at svare på for alle de rutinerede herinde, og så er jeg sikker på der nok skal være nogen der tager sig tid til at svare :)

I min egen research er jeg nået frem til at Budapest virker til at være et godt sted at starte, men folk er jo forskellige, så det er ikke sikkert det er noget for dig.

Held og lykke med søgningen, og håber du får en god ferie når du når dertil!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.