Hop til indhold
Zifa1971

S tidligere i Vejle er tilbage

Recommended Posts

S er tillage, lige så smuk og dejlig som jeg huskede hende, og ikke mindst lige så fræk, måske endnu frækkere. Besøgte hende i mandags 1 time fp blev til næsten 2 timer. 
jeg vil ikke skrive så meget, for mange af jer kender hende fra hendes tid hos nara i Vejle. 
hun er stadig den samme lille smukke og frække pige, som forstår at tænde en mand. Så meget at vi har et møde i aften igen. 
https://annoncelight.dk/showad/317476

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zifa1971 skrev, for 48 minutter siden:

S er tillage, lige så smuk og dejlig som jeg huskede hende, og ikke mindst lige så fræk, måske endnu frækkere. Besøgte hende i mandags 1 time fp blev til næsten 2 timer. 
jeg vil ikke skrive så meget, for mange af jer kender hende fra hendes tid hos nara i Vejle. 
hun er stadig den samme lille smukke og frække pige, som forstår at tænde en mand. Så meget at vi har et møde i aften igen. 
https://annoncelight.dk/showad/317476

Fedt. Du skriver tidligere Vejle. 
Betyder det, at hun ikke er i Vejle nu? Det fremgår ikke af annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 28 minutter siden:

Fedt. Du skriver tidligere Vejle. 
Betyder det, at hun ikke er i Vejle nu? Det fremgår ikke af annonce. 

Fredericia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig prøvet S mens hun var i Vejle, men var måske mine forventninger var lidt for høje.

Fik aftalt tid på nem vis, og kom til adressen, som er meget centralt, men også meget diskret, da man ikke står og blomstrer på gaden, inden S åbner døren.

Massagerummet er en stor dobbeltseng, beklædt med håndklæder, som skiftes mellem hver person.

Fuldpakke er aftalt på forhånd, og betaling foregår ved ankomst. Der er mulighed for bad på et lille badeværelse. Ikke det største og kønneste, men det er brugbart.

S går i gang med massagen, med en tilpas mængde olie - ikke for lidt og ikke for meget.

Til gengæld er massagen kedelig og ensformig. Troede aldrig at hun ville komme længere end benene, men hun kom der efterhånden op på ryggen. Ingen former for pirring på daværende tidspunkt.

Vil tro at cirka 35 inde i forløbet, blev hun mere nærgående, med masser af massage mellem ballerne, hvor der virkelig blev gået til vaflerne. Herefter vend-rundt, hvor resten fortsatte.

Vil dog ikke kalde det for GFE eller noget i den retning. Der var ikke antydning kys eller andet nærgående.

Jeg forlod stedet tømt, men også med en lidt flad fornemmelse. For S plejer at blive rost til skyerne, så havde regnet med en noget bedre oplevelse - men som jeg startede med, var mine forventninger måske for høje.

Gentagelse - nae, overlader hendes ledige tider til andre kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt den dejlige S og det er bestemt ikke første gang jeg gør det og da heller ikke den sidste gang at det sker for mig er det GFE med tungekus og hed sex som vi plejer men vi har også en god kemi syntes jeg kommer gerne igen og igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først tak for hilsen @Zifa1971 hmm lidt sjovt at du diskutere andre brugere med pigen. Men det korte af det lange jeg fik din hilsen  Takker

Jeg besøgte S forleden og fik som altid en glimrende service. Hun er som skrevet under andre forhold nu. Men faciliteterne er fine for mig. Jeg har haft fornøjelsen af at besøge S i ca 6 år nu og har altid fået en SUPER behandling. Hun er lidt magisk for hendes krop har ikke forandret sig.  DAMN ME LIKE

Besøget gik som planlagt  lidt massage og en dejlig omgang gfe sex.

Hun er her til engang i juli  

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...