Hop til indhold
aqunax

Elevbehandling på Lingam?

Recommended Posts

@aqunax 
Ikke ret mange har erfaring med mig endnu, så statistisk set er der nok ikke så mange medlemmer herinde der kan svare dig ærligt.
Der har været 22 til enten elev-behandling eller trænings-sessioner med mine lærerinder. Alle har fået at vide at hvis de skulle skrive på Eroguide, vil jeg sætte pris på at de ikke anmelder elev-behandlingerne eller trænings sessionerne, netop fordi det var en særlig situation og ydelse, som man ikke kan købe efter i går.

Jeg kommenterer her, fordi at dem der evt. læser og holder sig tilbage fra at svare dig, ligesom nu kan læse at jeg er ok med det nu hvor jeg er færdig trænet og med faglig stolthed kan kalde mig Lingam massør. Ikke at jeg bestemmer, folk gør jo hvad de vil ;) Men ingen bliver "blacklistet" for at svare dig her.

Der har været een - måske to - af elevbehandlingerne der med rette kan give en negativ respons på din forespørgsel.
De er selvfølgelig også velkomne til at skrive, da de allerede ER blacklistede hos mig :D
Gi' den gas! 

Mvh. "Lemongrass Lingam"

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kvinde 1966 og jeg har efter snart et helt år langt om længe fundet en dag vi begge kan til 4-håndsmassage. Der bliver kun 3-4 tider og det er på mandag 2. påskedag om eftermiddagen.
Jeg havde en "liste" med folk der havde spurgt efter dette - nogle MANGE gange, men jeg kan ikke finde den. De fleste på listen var Eroguide medlemmer, så derfor vover jeg lige at skrive om det her, selvom jeg er usikker på om jeg overskrider en eller anden regel for "Ananas i egen juice". Tænker dog det ikke er tilfældet i efterlysninger, da det vel lidt er i konflikt med formålet.

Hvorom alting er, så er der 4-hånds massage med os to, og det foregår på samme måde som en alm. booking hos mig på Frederiksberg, blot med den forskel at man kun kan kontakte os og booke ved først at skrive en privat besked.
Vi annoncerer det sikkert ikke. Der er kun 3-4 tider at vælge imellem, og kun på denne ene dag. Så vi kan ikke rigtigt slå det så stort op uden at drukne i "hvornår har I det igen"-sms'er og opkald de næste 2 måneder :D 
Skriv privat besked til mig herinde - så svarer jeg på de praktiske ting.

Næste gang bliver når vi begge kan en lørdag. Hvornår ved vi ikke engang selv :wub:

Først til mølle... sådan cirka. 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...