Hop til indhold
Hiluspulmones

Aarhus thai god oplevelse.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300396

Hej venner, jeg var forbi her og havde en god oplevelse, jeg lige kunne dele med jer. Det skal lige nævnes jeg bestilte 30 minutters massage med HJ.  

Aftale og kommunikation foregik gnidningsfrit, jeg ankom til stedet til tiden, og blev modtaget af en ung dame. Vi fik hurtigt afregnet og jeg lagde mig på sengen, lokalet og sengen var rart, rene håndklæder. Stedet i sig selv er ikke særligt diskret, jeg vil anbefale at besøge det forholdsvist sent på dagen. 

Jeg fik en dejlig massage, vendt om og blev pirret det rigtige steder, selve handjobbet var skønt, ingen fornemmelse af det bare skulle overståes. Selve pigen er en forholdsvis ung thai, slank, små bryster og numse. Skøn personlighed, en rigtig spasmager og lidt fjollet på en charmerende måde. alt i alt vil jeg anbefale andre at tage samme sted hen, hvis lysten skulle opstå. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er interessant "Extra pay more 200, 300,400,500 ", men ikke hvad man får. :-) Bliv du lokket med ekstra? En skam at superfransk ikke er en mulighed, hun frister ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hiluspulmones skrev, for 19 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/300396

Hej venner, jeg var forbi her og havde en god oplevelse, jeg lige kunne dele med jer. Det skal lige nævnes jeg bestilte 30 minutters massage med HJ.  

Aftale og kommunikation foregik gnidningsfrit, jeg ankom til stedet til tiden, og blev modtaget af en ung dame. Vi fik hurtigt afregnet og jeg lagde mig på sengen, lokalet og sengen var rart, rene håndklæder. Stedet i sig selv er ikke særligt diskret, jeg vil anbefale at besøge det forholdsvist sent på dagen. 

Jeg fik en dejlig massage, vendt om og blev pirret det rigtige steder, selve handjobbet var skønt, ingen fornemmelse af det bare skulle overståes. Selve pigen er en forholdsvis ung thai, slank, små bryster og numse. Skøn personlighed, en rigtig spasmager og lidt fjollet på en charmerende måde. alt i alt vil jeg anbefale andre at tage samme sted hen, hvis lysten skulle opstå. 

 

Hvilket område af storbyen Århus?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NUCH2019 skrev, for 32 minutter siden:

Hvilket område af storbyen Århus?

 

Der står Åbyhøj i annoncen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nightrider77 skrev, for 5 minutter siden:

Umiddelbart kan jeg kun læse Århus... 

I højre side nederst:) 

 

Profil oprettet: 14/07 2020

 Har eget sted

Aarhus C, Åbyhøj

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightrider77 skrev, for 1 minut siden:

Åh ok, sorry....

tror vi taler tæt på den gamle Falck station - 

men vil sige at så må vi gå ud fra at der er kommet en ny pige der 

for det har ellers været lidt af en Moneypit - med dårlig service for valutaen og mere en liste over hvad man IKKE fik, end hvad man kunne få der !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...