Hop til indhold
Lukas_A

Mayuree Skødstrup (tæt ved Aarhus)

Recommended Posts

Hej alle gode erfaringsdelende godtfolk!

Efter lang tids venten efter nedlukningen, drog jeg mod Skødstrup til Mayuree efter tidligere meget gode pirrende erfaringer. Jeg nyder tilsyneladende selvtortur, hvor jeg gerne vil pirres/tirres til maks, så Mayuree har tidligere fungeret helt perfekt for mig, når der ikke gives håndfast hjælp til den lille filur, men antydes i stærk grad.

Jeg fik aftalt et tidspunkt (altid hurtigt svar) og sad kort tid og ventede før jeg blev henvist til min briks. Der er meget lydt i klinikken, men heldigvis var jeg alene i butikken på det tidspunkt og ramte midt i frokostpausen.

Navnet på min massør fik jeg ikke fat i (faktisk uhøfligt nu jeg tænker over det), men hun gik godt i gang med at løsne op hist og her, hvor vi samtidig fik en god snak op at køre. Hun var umådelig flink, forståelig og hyggelig at snakke med. Der var dog aldrig antydningen af erotiske strejf, hvilket var beklageligt, da det var mit primære mål med massagen. Stemningen i butikken er dog altid positiv og der er grin og snak på et niveau, der smitter, men ikke larmer. Massagen var egentlig meget behagelig, men for pokker sådan en time forsvinder hurtigt.


Jeg har, som skrevet tidligere, haft flere mægtig gode erfaringer med butikken, så jeg tænker, at jeg vil forbi derude igen og krydse mine fingre for, at de ansattes fingre bliver lidt mere nysgerrige til næste gang ;) medmindre mine kære medfæller har en god teknik til at indikere, at man gerne vil udsættes for min form for selvtortur?

Redigeret af Lukas_A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også altid været glad for Mayuree. Som regel får jeg pirrende lækker massage, men en enkelt gang er det blevet til kedelig ikke-pirrende massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt det er up and down  , det var godt i begyndelsen , men som mange andre firmaer i DK !!!  når de tjener penge glemmer de service som er vigtig !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tronheim skrev, for 7 minutter siden:

korrekt det er up and down  , det var godt i begyndelsen , men som mange andre firmaer i DK !!!  når de tjener penge glemmer de service som er vigtig !!!

Ahh. Jeg er kommet der gennem mange år. Bortset fra meget små forskelle i kvaliteten af massagen, alt efter hvem der masserer, mener jeg nu stedet er meget stabilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Harran skrev, for 3 timer siden:

hvor annoncerer de?

Ingen steder. Det er ikke nødvendigt for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Ingen steder. Det er ikke nødvendigt for hende. 

jamen så er anmeldelsen vel overflødig for alle andre end dem der allerede kender hende?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Harran skrev, for 7 minutter siden:

jamen så er anmeldelsen vel overflødig for alle andre end dem der allerede kender hende?!

Man kan da finde hendes adresse på 118, FB eller Google eller, eller. 
Men hun har ingen hjemmeside eller annonce, som du spurgte efter :) 

Man kan også bruge dette sites liste

https://www.eroguide.dk/thaimassage/?search=1&postal_code=&city=skødstrup&search_string=

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Man kan da finde hendes adresse på 118, FB eller Google eller, eller. 
Men hun har ingen hjemmeside eller annonce, som du spurgte efter :) 

Man kan også bruge dette sites liste

https://www.eroguide.dk/thaimassage/?search=1&postal_code=&city=skødstrup&search_string=

Generelt mener jeg at søgefunktionen herinde er mangelfuld og tricky at få brugbar info ud af. 
I dette tilfælde ville jeg i Google søge : Mayuree+Skødstrup 

Hvis jeg vil læse artikler herindefra, søger jeg på Google: Mayuree+Skødstrup+Eroguide

Sorry, hvis indlæg er for meget off topic :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Diskusprolaps skrev, for 2 minutter siden:

Generelt mener jeg at søgefunktionen herinde er mangelfuld og tricky at få brugbar info ud af

Enig, den er ikke særligt "selvtænkende"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden:

Man kan da finde hendes adresse på 118, FB eller Google eller, eller. 
Men hun har ingen hjemmeside eller annonce, som du spurgte efter :) 

Man kan også bruge dette sites liste

https://www.eroguide.dk/thaimassage/?search=1&postal_code=&city=skødstrup&search_string=

http://mayuree-thaimassage.dk/team/oliver-stephens/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Åhh Google :D Virker hver gang

Er det nu dig igen, du er sku da ikke nem at løbe om hjørner med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lukas_A skrev, den 28.4.2021 at 11:58:

Hej alle gode erfaringsdelende godtfolk!

Efter lang tids venten efter nedlukningen, drog jeg mod Skødstrup til Mayuree efter tidligere meget gode pirrende erfaringer. Jeg nyder tilsyneladende selvtortur, hvor jeg gerne vil pirres/tirres til maks, så Mayuree har tidligere fungeret helt perfekt for mig, når der ikke gives håndfast hjælp til den lille filur, men antydes i stærk grad.

Jeg fik aftalt et tidspunkt (altid hurtigt svar) og sad kort tid og ventede før jeg blev henvist til min briks. Der er meget lydt i klinikken, men heldigvis var jeg alene i butikken på det tidspunkt og ramte midt i frokostpausen.

Navnet på min massør fik jeg ikke fat i (faktisk uhøfligt nu jeg tænker over det), men hun gik godt i gang med at løsne op hist og her, hvor vi samtidig fik en god snak op at køre. Hun var umådelig flink, forståelig og hyggelig at snakke med. Der var dog aldrig antydningen af erotiske strejf, hvilket var beklageligt, da det var mit primære mål med massagen. Stemningen i butikken er dog altid positiv og der er grin og snak på et niveau, der smitter, men ikke larmer. Massagen var egentlig meget behagelig, men for pokker sådan en time forsvinder hurtigt.


Jeg har, som skrevet tidligere, haft flere mægtig gode erfaringer med butikken, så jeg tænker, at jeg vil forbi derude igen og krydse mine fingre for, at de ansattes fingre bliver lidt mere nysgerrige til næste gang ;) medmindre mine kære medfæller har en god teknik til at indikere, at man gerne vil udsættes for min form for selvtortur?

Hvis det er pirringen du går efter, skal du bede om at blive masseret af Mayuree selv, så skulle du være sikret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
HG Wells skrev, den 28.4.2021 at 16:14:

Jeg har også altid været glad for Mayuree. Som regel får jeg pirrende lækker massage, men en enkelt gang er det blevet til kedelig ikke-pirrende massage.

Undskyld den lige sku falde på dig og ikk for at afsporer men jeg har dog fået særdeles bedre pirring hos den i Rønde, tæt på Busstationen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 6 minutter siden:

Undskyld den lige sku falde på dig og ikk for at afsporer men jeg har dog fået særdeles bedre pirring hos den i Rønde, tæt på Busstationen :P

Hun er vist også oplært i Skødstrup? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hun er vist også oplært i Skødstrup? :lol:

Præcis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 29.4.2021 at 20:45:

Undskyld den lige sku falde på dig og ikk for at afsporer men jeg har dog fået særdeles bedre pirring hos den i Rønde, tæt på Busstationen :P

No worries, er der en hjemmeside på dem i Rønde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mastager skrev, for 6 timer siden:

Er der ekstra at hente der? Eller "bare" god pirring...?

No sex, only good pirring men nu må vi hellere tilbage til TS Mayuree som tråden dog handler om:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...