knold 56 Skrevet 28. April, 2021 Nogen der har besøgt hende , og kan sige om det er noget at køre efter https://annoncelight.dk/showad/317126 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 28. April, 2021 45 min for 1.500 DKK. Isn't that very expensive? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 100 Skrevet 28. April, 2021 Hej Ingen kendskab til hende, og springer over da der findes mange andre gode til en billigere pris - måske ikke i Horsens, men Vejle f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 28. April, 2021 denventende skrev, for 1 time siden: Hi No knowledge of her, and skips as there are many other good ones at a cheaper price - maybe not in Horsens, but Vejle for example. Considering a visit to girls in Vejle. Any suggestions? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 100 Skrevet 28. April, 2021 Jok7r skrev, 1 time siden: Considering a visit to girls in Vejle. Any suggestions? I send you a message Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 111 Skrevet 28. April, 2021 denventende skrev, for 10 timer siden: I send you a message Arh der kunne vel også være andre, der kunne have glæde af dine anbefalinger i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 29. April, 2021 Dylmer skrev, for 5 timer siden: Arh der kunne vel også være andre, der kunne have glæde af dine anbefalinger i Vejle. bare ikke i en tråd, der omhandler Chili, Horsens. @Dylmer har sikkert skrevet anmeldelser, hvor man kan søge på Vejle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 32 Skrevet 5. Maj, 2021 knold skrev, den 28.4.2021 at 08:50: Nogen der har besøgt hende , og kan sige om det er noget at køre efter https://annoncelight.dk/showad/317126 Ja kør endelig du blir ikke skuffet , meget let at snakke med , og nærværende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 7. Oktober, 2022 Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 11. Oktober, 2022 møgsvinet skrev, den 7.10.2022 at 10:00: Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ... Der var en annonce på i går på Annonce light Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 11. Oktober, 2022 knold skrev, for 5 timer siden: Der var en annonce på i går på Annonce light Ja, jeg så det godt. Pudsigt nok så begyndte hun at reklamere igen dagen efter at jeg havde spurgt til hende herinde. Man skulle næsten tro hun læste med herinde eller fik oplysninger herfra. Det så så ud til at hun kun kører ud nu :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg