Hop til indhold

Littel chili Horsens

Featured Replies

Skrevet

45 min for 1.500 DKK. Isn't that very expensive?

Skrevet

Hej

Ingen kendskab til hende, og springer over da der findes mange andre gode til en billigere pris - måske ikke i Horsens, men Vejle f.eks.

Skrevet
denventende skrev, for 1 time siden:

Hi

No knowledge of her, and skips as there are many other good ones at a cheaper price - maybe not in Horsens, but Vejle for example.

Considering a visit to girls in Vejle. Any suggestions?

Skrevet
Jok7r skrev, 1 time siden:

Considering a visit to girls in Vejle. Any suggestions?

I send you a message

Skrevet
denventende skrev, for 10 timer siden:

I send you a message

Arh der kunne vel også være andre, der kunne have glæde af dine anbefalinger i Vejle. ;)

Skrevet
Dylmer skrev, for 5 timer siden:

Arh der kunne vel også være andre, der kunne have glæde af dine anbefalinger i Vejle. ;)

bare ikke i en tråd, der omhandler Chili, Horsens. :-) @Dylmer har sikkert skrevet anmeldelser, hvor man kan søge på Vejle.

Skrevet
knold skrev, den 28.4.2021 at 08:50:

Nogen der har besøgt hende , og kan sige om det er noget at køre efter :-) 

https://annoncelight.dk/showad/317126 

Ja kør endelig du blir ikke skuffet :razz: , meget let at snakke med , og nærværende 

• 1 year later...
Skrevet

Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ...

Skrevet
  • Author
møgsvinet skrev, den 7.10.2022 at 10:00:

Er der nogen der ved om hun helt er holdt med at "massere" eller om hun er flyttet/har fået ny annonce jeg ikke lige har set? Det er ved at være meget længe siden jeg har set hende annoncere ...

Der var en annonce på i går på Annonce light

Skrevet
knold skrev, for 5 timer siden:

Der var en annonce på i går på Annonce light

Ja, jeg så det godt. Pudsigt nok så begyndte hun at reklamere igen dagen efter at jeg havde spurgt til hende herinde. Man skulle næsten tro hun læste med herinde eller fik oplysninger herfra. Det så så ud til at hun kun kører ud nu :-/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.