Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at dele mig med en pige, hvor de to leger sammen (og at min veninde måske kan få lov at være dominerende overfor GP’en). Hvor/hvem skal man kigge på?? Da min veninde er en XXL pige, skal GP’en også være det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 28. April, 2021 Hvor svært kan det være at lave en fornuftig overskrift? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 Og hvordan laver man en overskrift som får alle til at kigge en ekstra gang. Hvis du ikke kan lave et indspark ang emnet synes jeg bare at du skulle scrolle videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 Dellepude1970 skrev, for 2 minutter siden: Og hvordan laver man en overskrift som får alle til at kigge en ekstra gang. XXL kvinde søges til par, hele landet og evt dominans Selv tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: XXL kvinde søges til par, hele landet og evt dominans Selv tak Og hvor megen opmærksomhed havde det så fået???? Kom dig ind i kampen, hvorfor skal alting være kedeligt og “normalt”. Hvad gør det at være “lidt ved siden af” i et indlæg?? Går det ud over dit/andres indlæg så de ikke kan ses på siden, får du mindre udbetalt i løn, eller hvad er det der gør at du/I er efter nogen som har en skæv vinkel på tingene???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 Dellepude1970 skrev, for 1 minut siden: Og hvor megen opmærksomhed havde det så fået???? Meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Meget Så du kommer her ikke så meget ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 Dellepude1970 skrev, for 4 minutter siden: Så du kommer her ikke så meget ?? Jeg "kommer" mange steder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 Men åbenbart ikke så meget her, da du ikke er helt inde hvad der giver opmærksomhed eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 @Dellepude Prøliåhørherægå Du stiller et spørgsmål Dellepude1970 skrev, 1 time siden: Og hvordan laver man en overskrift som får alle til at kigge en ekstra gang. Det svarer jeg på Aarhuselsker skrev, 1 time siden: XXL kvinde søges til par, hele landet og evt dominans Og istedet for bare at sige tak, men du synes ikke den overskrift er bedre så laver du denne sviner Dellepude1970 skrev, 1 time siden: Og hvor megen opmærksomhed havde det så fået???? Kom dig ind i kampen, hvorfor skal alting være kedeligt og “normalt”. Hvad gør det at være “lidt ved siden af” i et indlæg?? Går det ud over dit/andres indlæg så de ikke kan ses på siden, får du mindre udbetalt i løn, eller hvad er det der gør at du/I er efter nogen som har en skæv vinkel på tingene???? Du skulle bruge lidt tid på at lære at diskutere på diverse fora,, Den måde du benytter nu får f. eks. mig til at gå i "rendmigirøven" mode. Held og lykke med søgningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 28. April, 2021 Dellepude1970 skrev, 1 time siden: Og hvor megen opmærksomhed havde det så fået??? Det havde fået den rette opmærksomhed.. Nu opnår du så at ryge på nogens "ignore" liste. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. April, 2021 North skrev, for 3 minutter siden: Det havde fået den rette opmærksomhed.. Nu opnår du så at ryge på nogens "ignore" liste. /North Nu var det mig der fik “en sviner” først på den måde jeg lavede en overskrift. Det lavede jeg så en kæk respons på (Nej Århuselsker der er IKKE et spørgsmålstegn efter mit udsagn så IKKE et spørgsmål), måden DU så skrev til mig på ramte mig på den dårlige måde (så måske skulle DU også lære at skrive på div fora). Er skam voksen nok til at kunne gage tingene på men synes stadig at hvis man prøver at lege ordensduks så burde man finde et andet sted at gøre det. OVER AND OUT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. April, 2021 (edited) lille_peter skrev, for 2 timer siden: Hvor svært kan det være at lave en fornuftig overskrift? Har du så set denne overskrift? Redigeret 28. April, 2021 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 28. April, 2021 AalborgLook skrev, for 36 minutter siden: Har du så set denne overskrift? Ja, det har jeg, som du kan se af mit indlæg i den tråd som du linker til så er jeg ikke særligt importeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg