Hop til indhold
Dellepude1970

Hjææææælp (hele Danmark)

Recommended Posts

Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at dele mig med en pige, hvor de to leger sammen (og at min veninde måske kan få lov at være dominerende overfor GP’en).

Hvor/hvem skal man kigge på??

Da min veninde er en XXL pige, skal GP’en også være det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har en veninde som godt kunne tænke sig at dele mig med en pige, hvor de to leger sammen (og at min veninde måske kan få lov at være dominerende overfor GP’en).

Hvor/hvem skal man kigge på??

Da min veninde er en XXL pige, skal GP’en også være det.

Kan godt forstå du råber om hjælp! Din veninde er jo lesbisk - ikke at der er noget galt i det - men søde ven ligefrem at hjælpe hende til at forlade dig det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.

Spøg til side, jeg tror de fleste GP'er som også er til piger vil være med i det setup og de fleste er lidt "størrer" i virkeligheden end på deres billeder (og 10 år ældre) ;) Så tror ikke der er et så stort behov for ligefrem at råbe om hjælp. Held og lykke og fortæl gerne om hvad du/I finder ud af når I har haft jeres første møde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 16 timer siden:

Kan godt forstå du råber om hjælp! Din veninde er jo lesbisk

he he. I bedste "Ross fra friends-stil", var det også sådan jeg fandt ud af at en X var lesbisk. Hun syntes at det "kunne være sjovt at dele mig".

2 år senere var hun i full blown permanent lesbisk forhold. 30 år senere er hun det stadig.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 17 timer siden:

Kan godt forstå du råber om hjælp! Din veninde er jo lesbisk - ikke at der er noget galt i det - men søde ven ligefrem at hjælpe hende til at forlade dig det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.

Spøg til side, jeg tror de fleste GP'er som også er til piger vil være med i det setup og de fleste er lidt "størrer" i virkeligheden end på deres billeder (og 10 år ældre) ;) Så tror ikke der er et så stort behov for ligefrem at råbe om hjælp. Held og lykke og fortæl gerne om hvad du/I finder ud af når I har haft jeres første møde :)

Altså tror nok jeg kender lidt mere til hende end du gør.

Fordi at alle kinesere er mennesker, er alle mennesker ikke kinesere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 6 timer siden:

Altså tror nok jeg kender lidt mere til hende end du gør.

Fordi at alle kinesere er mennesker, er alle mennesker ikke kinesere.

Selvfølgelig :) Det var bare en joke, det var slet ikke ment på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...